Hjælp til titel på ny film
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-02-10 20:52

jeg så for et stykke tid siden en film med en pige der bliver kidnappet af
nogen vist nok baltiske menneske handler - nå skæbnen vil at hendes fra er
tidligere militær mand i usa og han tager så til Paris hvor han opspore sin
datter efter en del bøvl - men kort og godt det er en fremragende action
film og nu kunne jeg godt tænke mig at se den igen - men jeg kan ved min død
ikke huske titlen på den - anyone ?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-02-10 21:00

Hej!

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> film og nu kunne jeg godt tænke mig at se den igen - men jeg kan ved min død

Taken med Liam Neeson.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-02-10 00:45

> Hej!

> Taken med Liam Neeson.

yep det er den :) dem er fame go - havde Liam lidt selvironi så ville den
slå die hard 1 og 2 :)

Fra : Per Andersen

Dato : 08-02-10 10:19

Den hedder - TAKEN