Skab til ammo
Fra : mogens

Dato : 03-02-10 11:35

Hej

Vil et pengeskab a la silvan være tilstrækkelig efter de nye regler?

Mogens

Fra : Craner

Dato : 03-02-10 14:13

"mogens" <sdfsdfsdf@sfsdfsdf.com> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Vil et pengeskab a la silvan være tilstrækkelig efter de nye regler?
>
> Mogens

Måske, har du nogle data over skabene?
Bortset fra det, så er det tåbeligt at låse ammu ind i et stålskab.

vh
Poul

Fra : SvenP

Dato : 03-02-10 20:11

Har du ikke de(t) våben der hører til ammunitionen i et godkendt geværskab?
I så fald kan du vel bare låse ammunitionen inde i samme skab.

Fra : mogens

Dato : 04-02-10 09:01

SvenP skrev:
> Har du ikke de(t) våben der hører til ammunitionen i et godkendt geværskab?
> I så fald kan du vel bare låse ammunitionen inde i samme skab.

Jo selvfølgelig er våben låst forsvarligt inde. Men der er ikke meget
plads tilbage i det lille skab.
Alternativet er jo selvfølgeligt et større skab, men da det jo er boltet
godt fast er det jo ikke så nemt.

Mogens

Fra : Craner

Dato : 04-02-10 15:51

> [...]
> plads tilbage i det lille skab.
> Alternativet er jo selvfølgeligt et større skab, men da det jo er boltet

Jeg kunne godt bruge et ekstra skab, hvis det ikke er alt for stor, ikke alt
for dyrt og er i nærheden af Aalborg, kunne jeg måske købe det, og du kunne
købe et større.
Du slipper ikke for bøvlet hvis du sælger, men det var da en mulighed.

Poul