Turen går til Rom
Fra : Elmer Fjort

Dato : 01-02-10 00:46

Vi har lige lavet en tur til Rom, og vil i den anledning gerne læse lidt
mere om byen.

Jeg havde forestillet mig at købe Lonely planet city guide, men da konen
ikke er så stiv ud i det udenlandske
vil jeg høre om der findes noget ordenlig litteratur om emnet på dansk ud
over bogen i overskiften.

Elmer

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-02-10 01:32

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> ikke er så stiv ud i det udenlandske
> vil jeg høre om der findes noget ordenlig litteratur om emnet på dansk ud

Her kan du finde en masse informationer:

http://rom-guide.dk/

Ellers søg i google på "tur til rom" så får du en masse links til private
hjemmesider, hvor der beskrives oplevelser i rom.

Kurt

Fra : Elmer Fjort

Dato : 01-02-10 09:41

> Her kan du finde en masse informationer:
>
> http://rom-guide.dk/
>
> Ellers søg i google på "tur til rom" så får du en masse links til private
> hjemmesider, hvor der beskrives oplevelser i rom.

Jeg har kigget på det link som du sendte med, men litteratur listen ser
ikke specielt opdateret ud.
Lader ikke til at være opdateret de sidste 5 år.

Men jeg må vel forbi en størrere boghandel og kigge på udvalget.

Elmer

Fra : jk

Dato : 01-02-10 10:00

On Mon, 1 Feb 2010 09:40:49 +0100, "Elmer Fjort"
<Whoknows@Whocares.com> wrote:

> [...]
> Lader ikke til at være opdateret de sidste 5 år.
>
> Men jeg må vel forbi en størrere boghandel og kigge på udvalget.

'Politikens visuelle guide' kan anbefales ! Eneste ulempe er, at
teksten måske kræver læsebriller.
Derudover denne spiseguide:
http://www.saxo.com/dk/item/helge-kamp-spisesteder-i-rom-paperback.aspx?categoryid=5458

mvh

John

Fra : Gert Krabsen

Dato : 01-02-10 10:05

Elmer Fjort skrev:
> [...]
> Lader ikke til at være opdateret de sidste 5 år.
>
> Men jeg må vel forbi en større boghandel og kigge på udvalget.

Det er altid et godt sted at starte

Fra : tina hedeman

Dato : 01-02-10 16:02

hej

jeg har tit set i fakta eller netto at de har nogle rejsebøger. vi købte da
en da vi skulle til rom..

hilsen tina

Fra : Elmer Fjort

Dato : 01-02-10 16:41

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> jeg har tit set i fakta eller netto at de har nogle rejsebøger. vi købte
> da en da vi skulle til rom..

Siger tak for svarene og så må jeg se hvad jeg finder ud af at købe.

Elmer

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-02-10 17:48

Elmer Fjort skrev bl.a.:

> Vi har lige lavet en tur til Rom, og vil i den anledning
> gerne læse lidt mere om byen.

Jeg havde en god svensk pocketguide med, som hedder
"Topp 10 Rom", Streiffert Förlag, www.streiffert.se.

Og en hyggelig dansk restaurantguide som hedder
"Rom for livsnydere", af Anders Grøndahl.

God tur
--
Herluf :·)