Kraftig router
Fra : J.K.A

Dato : 01-02-10 19:02

Hej

Jeg mangler en ny router. Den må gerne kunne række ca 50m. Er der nogen i NG
som kan pege mig i den rigtige retning

På forhånd mange tak for hjælpen

J.K.A

Fra : Towli

Dato : 06-02-10 18:42

"J.K.A" <hejjkaxelsen@live.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg mangler en ny router. Den må gerne kunne række ca 50m. Er der nogen i
> NG som kan pege mig i den rigtige retning

Er den rigtige retning ikke --> dk.edb.netvaerk.traadloest ?

:)

/T

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-02-10 19:42

"J.K.A" <hejjkaxelsen@live.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler en ny router. Den må gerne kunne række ca 50m. Er der
> nogen i NG som kan pege mig i den rigtige retning

Et 50 meter langt kabel er ikke noget problem.

Hvis det drejer sig om trådløst, at prøv i trådløs-gruppen.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : J.K.A