Planlægning af pauser igennem Sverige / No~
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 30-01-10 21:28

For at planlægge pauser igennem Sverige/Norge til Trysil har jeg brug for at
finde de større "trafikplatser" på turen. (E20/E6)

Findes er ikke et link til sådanne pladser ?

Der er fandens til arbejde at sidde og kigge Goggle Map efter, for at finde
tankstationer/hvilepladser.

Mvh Claus

Fra : søren

Dato : 30-01-10 22:42

http://trafikinfo.vv.se/triniMenu/trinimenu.html?startmenu=1&menuItem=7&minX=902608.14119171&minY=6086850&maxX=2168887.85880829&maxY=7721579&appName=trinimap&userExtent=1

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 31-01-10 08:15

Fint link.

Tak Søren.

Fra : søren brix

Dato : 31-01-10 18:53

> Fint link.
>
> Tak Søren.
>

> "søren" <smeden36@NOmail.dk> skrev i en meddelelse

Spørg Folmer har kører da vist deroppe ret tit (i sverige)

mvh

søren