Bali
Fra : Patrick

Dato : 28-01-10 11:12

Hej,

Min kæreste og jeg går og overvejer, at rejse til Bali i sommerferien.
Vi har fundet ca. pris 9800,- pr. pers for 14 nætter inkl. fly, hotel,
bil, morgenmad..

Er der nogle, som kender til Bali og evt. har nogle gode idéer til
rejseselsskab og alt andet? Vi kender ikke selv så meget til Bali, kun
det vi har set på nettet :)

Tak for hjælpen

Fra : PA

Dato : 29-01-10 16:11

"Patrick" <patrickf.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jysk rejsebureau er gode til at lave rejser til Bali.
14 dage i sanur el. kutta bliver for kedelig så ,
køb fly og 3 dage hos jysk.få derefter jysk til at lave snorkeltur
på nordkysten og -eller tag en tur til komodo 3 -4dage og
se -the dragen-komodovaranen.fantastisk tur.
Det hele burde kunne fås for 12000 kr. pr. hoved.

MVH Per

Fra : tina hedeman

Dato : 30-01-10 15:41

Hej

Vi skal derned igen her til maj vi har kun købt flybilletterne. De kostede
11000 for 2 prs. Vi har valgt at rejse rundt på øen. Vi starter i ubud.
Sidst vi var dernede rejste vi med top tours og var på 2 ture igennem
guiden. Vi boede i Sanur og fandt en chaffør der kørte os op til lovina og
vi så meget på den tur.
Jeg synes man ser og mærker mere det lokale samfund når man rejser på den
måde. Folket er utrolige søde og venlige.
Jeg kan kun sige i skal glæde jer.
Jeg kan se i selv vil køre rundt på øen.... jeg turde ikke gøre det selv
køre dernede.
Men jeg ved ikke om i vil snorkle??? Vi var i Kuta 2 gange en by jeg ikke
vil bo i. Der for meget larm og virker stressende.
Men hvis du har flere spørgsmål så skriv endelig. Der er en grund til det
hedder Gudernes ø...

Hilsen Tina