Sindssyg voldelig karatefilm ?
Fra : Peter Heide

Dato : 27-01-10 19:06

Er der nogen der kan give mig et tip om , hvor man kan finde sådan en
asiatisk fuldstændig "over the top" voldelig karate-film.

Sådan en film oppe ved siden af Ichi the Killer i vold. Godt klar over den
nævnte ikke er en karatefilm. Men så man ligesom ved i hvilken katagori
filmen skal være i.

Det gør ikke noget hvis det er så vanvittigt overdrevet så man ikke kan lade
være med at grine.

Fra : Lyhn

Dato : 28-01-10 16:09

Peter Heide wrote:
> Er der nogen der kan give mig et tip om , hvor man kan finde sådan en
> asiatisk fuldstændig "over the top" voldelig karate-film.

Hvad med The Machine Girl ?

Ik' rigtig karate film, men asiatisk og helt sikkert over the top og
grinagtigt, se her:

http://www.youtube.com/watch?v=MBt1SihHDt0
http://www.youtube.com/watch?v=jsVpklQR2K0&feature=related

Fra : carl

Dato : 28-01-10 19:49

"Peter Heide" <salute@vip.dk> wrote in message
> [...]
> filmen skal være i.
>
> Det gør ikke noget hvis det er så vanvittigt overdrevet så man ikke kan

Hvad med den her:

http://www.youtube.com/watch?v=8vMKN1tYknE

Fra : Mr. D

Dato : 28-01-10 19:57

http://www.youtube.com/watch?v=Vxd08Sp_FdI&feature=related

Fra : carl

Dato : 28-01-10 20:04

"Mr. D" <sigri@detiparantesemail.dk> wrote in message

> "carl" <carl@.com> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=Vxd08Sp_FdI&feature=related

haha der er flere fede endnu, fremragende filmkunst som bør nydes i
cinemateket med kæresten!

Fra : Peter Heide

Dato : 29-01-10 04:16

"Mr. D" <sigri@detiparantesemail.dk> skrev i meddelelsen

> "carl" <carl@.com> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=Vxd08Sp_FdI&feature=related

he he , tak for tip. "Story of Ricky" har jeg set men den anden skal
checkes.

Fra : Peter Heide

Dato : 29-01-10 04:18

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> "Mr. D" <sigri@detiparantesemail.dk> skrev i meddelelsen

> he he , tak for tip. "Story of Ricky" har jeg set men den anden skal
> checkes.

samme film fandt jeg lige ud af

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 28-01-10 21:36

> Det gør ikke noget hvis det er så vanvittigt overdrevet så man ikke kan
> lade være med at grine.

http://www.youtube.com/watch?v=2ulZBjJ-pKQ

//Kim

Fra : Peter Heide

Dato : 30-01-10 17:45

Lidt service til gruppen:

Den mest voldelige og ikke så lidt morsomme karate film jeg har set må være
denne : http://www.imdb.com/title/tt0102293/

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 31-01-10 00:04

On Wed, 27 Jan 2010 19:05:35 +0100, "Peter Heide" <salute@vip.dk>
wrote:

>Det gør ikke noget hvis det er så vanvittigt overdrevet så man ikke kan lade
>være med at grine.

Den her:

http://www.youtube.com/watch?v=RmdP1qTjGZY

Jeg købte i sin tid en VHS kassette med titled "One Armed Boxer". Det
er samme film, og det er mulig den vil blive solgt under den titel
hvis du køber herhjemme.

Den er ret voldelig, men på en meget overdrevet måde så man er flad af
grin :)