Fås denne her i DK?
Fra : carl

Dato : 26-01-10 17:22

Er det muligt at købe denne i dk eller på en anden webshop:

http://www.imdb.com/title/tt0112800/

?

Fra : Lyrik

Dato : 26-01-10 18:59

On 26 Jan., 17:22, "carl" <carl@.com> wrote:
> Er det muligt at k be denne i dk eller p en anden webshop:
>
> http://www.imdb.com/title/tt0112800/
,,,,,,,,,,
Der var du heldig!,-) der er 1 stk tilbage! Du skal nok reagere
omgående!:
http://www.amazon.co.uk/Blade-DVD-Xin-Xiong/dp/B00004SPG2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1264557414&sr=1-1

Jens

Fra : carl

Dato : 27-01-10 11:47

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> http://www.imdb.com/title/tt0112800/
,,,,,,,,,,
Der var du heldig!,-) der er 1 stk tilbage! Du skal nok reagere

Æv ingen af forhandlerne sælger til Danmark. Får denne besked når jeg prøver
at gennemføre en ordre:

This item cannot be shipped to the address you selected. (Learn more.) You
may either change the shipping address or remove the item by clicking
Delete.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-01-10 18:56

On 27/01/2010 11:47, carl wrote:
> [...]
>
> This item cannot be shipped to the address you selected. (Learn more.)
> You may either change the shipping address or remove the item by

Er du sikker? Under "Used" kan jeg se at 3 af de 4 forhandlere har
"international delivery available" og de sender alle fra UK, d.v.s. du
slipper for MOMS og for toldvampyrhåndteringsgebyr. Den billigste er
£3,99 eksklusive fragt.

(Bemærk at du kun slipper for dansk MOMS hvis du køber fra
sekundærsælgerne, hvis du køber fra selve Amazon UK skal du betale dansk
MOMS.)

Jeg synes selv det er irriterende at man (såvidt jeg ved) ikke kan få
Amazon UK til at forstå at man er permanent bosiddende udenfor UK og
derfor egentlig kun ønsker at se priser der er aktuelle for én selv,
herunder kun priser hos sælgere der vil sælge til éns land. Men prøv i
første om gang ham der hedder noget med "Green Hornet", og se om han
ikke vil.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : carl

Dato : 28-01-10 19:54

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> [...]
> herunder kun priser hos sælgere der vil sælge til éns land. Men prøv i
> første om gang ham der hedder noget med "Green Hornet", og se om han ikke

Yes jeg har nappet en brugt version, spændt på om den dukker op.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 29-01-10 00:14

On 28/01/2010 19:53, carl wrote:
> Yes jeg har nappet en brugt version, spændt på om den dukker op.

Jeg har købt en del brugt via Amazon UK, og det eneste problem jeg har
haft, var et computerspil, for efterhånden rigtig mange år siden, der
aldrig dukkede op. Jeg kontaktede sælger, og fik mine penge retur.

Nåja, og så købte jeg sidste måned en musik-DVD (husker ikke om den var
brugt) fra Amazon US, som kom voldsomt meget senere end lovet, men det
er helt sikkert bare toldvampyrerne der lige skulle sikre sig at de ikke
kunne slippe godt fra at kræve nogen som helst form for gebyr (fordi
pris + fragt var under deres bagatelgrænse).

Bare sikr dig at der står "International Shipping Available" hos Amazon
UK, eller hvad det nu hedder, og at de sender fra selve UK. Hvis de
sender fra et andet sted, f.eks. en af øerne i den engelske kanal
(Jersey eller Gurnsey, eller hvad de nu hedder) så gælder det som
værende sendt fra et ikke-EU land, og så skal der 25% MOMS og langt over
100 kr flatrate toldvampyrgebyr på, og det har du slet, slet ikke lyst til

Nåja, og så hæft dig ved at der bliver lagt dansk MOMS på hvis du køber
fra selve Amazon UK, men ikke fra deres under-sælgere. Forskellen mellem
britisk MOMS på vistnok 17,5% og dansk på 25% er ret lille, men britisk
bog-MOMS er på 0%, så dér bliver det ret interessant.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org