Katten efter 'musen'.
Fra : Stig Johansen

Dato : 26-01-10 08:55

Hej.

Her i morges fandt Twix pludselig ud af, at der er en 'mus' på min skærm.

Det har han aldrig gjort før, men denne forunderlige 'pil' kunne noik
forveksles med et insekt.

Den fik et par potebank, og der skulle også lige sniffes op mod skærmen.

Jeg bruger trackball, så på et tidspunkt kunne han ikke rigtig finde ud af
om han skulle koncentrere sig om dette her 'insekt', eller min
tommelfingers bevægelse på kuglen.

Han fandt vist aldrig ud af den rette sammenhæng

Stig Johansen

Fra : Allan F

Dato : 26-01-10 13:05

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tommelfingers bevægelse på kuglen.
>
> Han fandt vist aldrig ud af den rette sammenhæng

Har prøvet noget lignende med spillet 'Settlers' - alle de små mænd der
render rundt var meget interessante. Men det mest overraskende var, da jeg
satte et baggrundsbillede op, forestillende en lille kattekilling - da
skulle begge mine på skift lige op og snuse til skærmen - måske for at finde
ud af, om det de så var virkeligt?

Allan F