WTF
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-01-10 17:36

Jeg har netop bestilt et elektronsk klippekort hos www.fakturaklip.dk,
jeg kan aflevere elektroniske regninger til offentlige kunder uden at skulle
igang med det helt store OIOXML show. Meget praktisk, når nu regninger til
offentlige, danske kunder ikke er dem jeg har flest af.

Men hvordan tror I, at man skal betale for det elektroniske klippekort (ca.
140 kr for samlet 10 fakturaer) ?

Med et papirgirokort udbragt af et postbud, såmænd. Man ta'r sig til
hovedet......

Fra : Elmand

Dato : 27-01-10 19:17

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> 140 kr for samlet 10 fakturaer) ?
>
> Med et papirgirokort udbragt af et postbud, såmænd. Man ta'r sig til

Hvorfor taster du ikke bare din faktura ind på wirk.dk,??
Det er ganske gratis og virker fortrinligt.

Med venlig hilsen
ESPERSEN EL & Antenne

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 27-01-10 19:21

> Hvorfor taster du ikke bare din faktura ind på wirk.dk,??
> Det er ganske gratis og virker fortrinligt.

Og har man mere end man gider taste ind, så brug NemHandel. Også ganske
gratis - dog koster funktionscertifikatet 160 kr.

Mvh Maria

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-01-10 23:12

"Elmand" <elmand@fjernpc.dk> wrote in message

> Hvorfor taster du ikke bare din faktura ind på wirk.dk,??

Fordi jeg allerede har et fortrinligt system kørende og ikke ønsker at lave
det anderledes for nogle få kunders skyld.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 29-01-10 19:00

> Fordi jeg allerede har et fortrinligt system kørende og ikke ønsker at
> lave det anderledes for nogle få kunders skyld.

Om du skal sætte EANnr på og sende faktura afsted kontra taste ind på
Virk.dk er vel ikke en ting, der er så anderledes at det betyder noget i
hverdagen.

Mvh Maria