Bridge 2 netkort i vista..
Fra : Ukendt

Dato : 26-01-10 19:31

Hej,,

JEg har 2 netkort i min PC, det ene går til min router, og nu vil jeg gerne
kunne bruge nr.2 netkort til at forbinde en pc, som gerne skulle komme på
samme netværk som min pc / router og kunne gå på nettet...

Hvordan konfigurere jeg det i vista således netkort 1 & 2 linker til
hindanden og pc'en stadig bruger netkort 1?

Kasper

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 27-01-10 07:15

"Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan konfigurere jeg det i vista således netkort 1 & 2 linker til
> hindanden og pc'en stadig bruger netkort 1?

Du sætter din vista til at dele den internet forbindelse, der går til
routeren.

men en langt nemmere løsning er at købe en switch og sætte ind efter
routeren, så slipper du for at indstille noget som helst og kan tilslutte
lige så mange computere som din router tillader

--
/Steen Holm Pedersen
Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Leif Neland

Dato : 30-01-10 20:34

Kasper skrev:
> [...]
>
> Hvordan konfigurere jeg det i vista således netkort 1 & 2 linker til
> hindanden og pc'en stadig bruger netkort 1?

Kontrolpanel -> netværksforbindelser.
Marker begge netkort (ctrl-klik)
Højreklik og vælg "Broforbindelse"

Så sker resten af sig selv.

Jeg har bridget min bærbare, så jeg kunne sætte en ip-telefon i pc'en og
tale via wlan.

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-10 15:33

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message

> [...]
> Højreklik og vælg "Broforbindelse"
>
> Så sker resten af sig selv.
>
> Jeg har bridget min bærbare, så jeg kunne sætte en ip-telefon i pc'en og

Super.. Tak