Sql 2008 express
Fra : Thomas

Dato : 22-01-10 13:25

Jeg har prøvet at indstallere SQL server 2008 Express på min Windows 7
maskine. Der skete en fejl undervejs og indstallionsprogrammet
crashede. Jeg kan nu ikke installere det på ny, repair eller slette.
Har prøvet at uninstall alt, men den siger stadig jeg har en SQL
installeret.

Nogen der har prøvet det samme? Eller nogen der ved hvad jeg skal gøre
udover at genisntallere windows 7 ???

Mvh
Thomas

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 22-01-10 23:56

On 22-01-2010 15:24, Thomas wrote:
> [...]
> installeret.
>
> Nogen der har prøvet det samme? Eller nogen der ved hvad jeg skal gøre

Jeg antager at du har checket i kontrol panel tilføje/fjerne software.

Men har du også søgt i registry?

Arne

Fra : nivS

Dato : 31-01-10 04:14

On Jan 22, 9:24 pm, Thomas <pinga....@gmail.com> wrote:
> [...]
> installeret.
>
> Nogen der har prøvet det samme? Eller nogen der ved hvad jeg skal gøre

Prøv Microsofts eget tool MSIZap. Det giver du en MSI som parameter og
så sletter den alle filer, registry osv som den MSI har lagt på
computeren:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa370523(VS.85).aspx

Kør således:
MSIZAP TW! SqlExpress.msi