Rob Roy (1995)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 21-01-10 01:03

http://www.imdb.com/title/tt0114287/

sad og så den her i nat/morges tænkte på om det overhovedet kan lade sig
gøre at lave en dårlig film
med Jessica Lange & Liam Neeson :) ? fik lige the music box med Jessica
lange i dag med posten - sgu med dk subs den er også formidabel

regards
Bo M Mogensen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-01-10 08:29

On 21/01/2010 01:03, Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> med Jessica Lange& Liam Neeson :) ? fik lige the music box med Jessica
> lange i dag med posten - sgu med dk subs den er også formidabel

Jeg synes også det var en ganske intetsigende film. Gaaaab.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Michael

Dato : 27-01-10 19:17

> Jeg synes også det var en ganske intetsigende film. Gaaaab.

Hehe ja den er ikke helt på højde med Braveheart og lign historiske dramaer,
dog syntes jeg at kulisserne, sceneriet og kostymerne gav godt indtryk af
tiden dengang for mange år siden. Den bedste karakter i filmen var klart
efter min mening Tim Roth som Archibald Cunningham.

Dog alt for lang en film.

Mvh
Silver.

Fra : Noone

Dato : 30-01-10 21:12

On Wed, 27 Jan 2010 19:17:28 +0100, "Michael"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>tiden dengang for mange år siden. Den bedste karakter i filmen var klart
>efter min mening Tim Roth som Archibald Cunningham.

OMFG - sikke dog en flok snævertsynede ignoranter...og så endda i en
filmgruppe hvor det må forventes at folk har en vis kvalitetssans

:(

Fra : Michael 'silver'

Dato : 31-01-10 07:05

Gudskelov er vi ikke alle ens :).

Nævn nogle af dine yndlingsfilm og så ser vi om vi måske rammer ens på nogen
af dem :).

Mvh
Silver.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-02-10 23:37

"Noone" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> OMFG - sikke dog en flok snævertsynede ignoranter...og så endda i en
> filmgruppe hvor det må forventes at folk har en vis kvalitetssans
>
> :(

jeg synes jo som jeg skrev i åbnings indlægget at den er skide go - men
derfor respektere jeg skam også at der nogen andre der kan synes det er
noget bras
det vil være kedeligt hvis vi alle sammen var ens

Mv.
Bo

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-02-10 00:37

Noone skrev:

> OMFG - sikke dog en flok snævertsynede ignoranter...og så endda i en
> filmgruppe hvor det må forventes at folk har en vis kvalitetssans
>
> :(

Så du mener, at Rob Roy er et underkendt filmisk mesterværk?

--
Peter Brandt Nielsen