Adgangskontrol til Internet
Fra : Lars

Dato : 18-01-10 16:29

Hej!

Findes der et program eller er det muligt i Windows, at begrænse
internetadgangen for bestemte brugere ?

Hele familie, på 4 bruger den samme pc med hvert sit "skrivebord" /
log in

Kunne godt tænke mig at stoppe lidt for ungernes internetforbrug på
bestemte tidspunkter...

mvh
Lars

Fra : Lars

Dato : 19-01-10 01:12

Hej igen

Må lige tilføje, at jeg bruger Windows XP. Jeg er klar over, at man
kan
stoppe internetadgangen via routeren, men det går ud over hele
computeren.

For at slå det helt fast, så drejer det sig om at lukke helt af for
internet i bestemte
tidsrum... Så giver det jo sig selv, så er der jo tid til
lektierne

Da, da også er to voksne der bruger computeren via eget "skrivebord" /
log in
så ønsker jeg kun at lave denne begrænsning for ungerne....

mvh
Lars

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-01-10 09:23

Lars <lkj002@hotmail.com> crashed Echelon writing news:d4f094c9-315b-48fa-
b502-9805ab685e32@b10g2000yqa.googlegroups.com:

> For at slå det helt fast, så drejer det sig om at lukke helt af for
> internet i bestemte
> tidsrum... Så giver det jo sig selv, så er der jo tid til
> lektierne

Der er routere som kan.

DD-WRT som er tredjepartsfirmware med understøttelse til en række routere
har funktionen.
Der er sikkert også routere, som har funktionen out-of-box.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bitnissen

Dato : 19-01-10 12:19

Hej

Med Kidswatch får du styr på det hele se mere på
http://www.kidswatch.com/

/Jimmi

Fra : molped

Dato : 20-01-10 06:47

On 19 Jan., 00:28, Lars <lkj...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> log in
>
> Kunne godt tænke mig at stoppe lidt for ungernes internetforbrug på

Hej!

Prøv Windows Steadystate

http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/sharedaccess/default.mspx

mvh