Shortbus (TV2 Film)
Fra : Steen

Dato : 18-01-10 13:22

Jeg har egentligt rigeligt med fritid for tiden, på grund af en sygemelding.
Derfor har jeg undtagelsesvis kigget lidt på TV2 Film.
Jeg havde sat min recorder til at optage American Psycho 2, og lige
efter den havde jeg optaget 10 minutter af den næste film - en ret
anderledes film ved navn Shortbus.

Filmen lægger ud med en fyr der filmer sig selv tisse i et badekar
(mens han ligger i det nøgen), efterfulgt af samme fætter der giver sig
selv et blowjob, en domina der pisker en kunde, et par der dyrker sex i
diverse stillinger - og der var ikke overladt noget til fantasien.
Filmen var tæt på en regulær pornofilm.

Det var ikke lige den slags jeg var vant til fra TV2. Efter de første
10 minutter havde jeg desværre ikke optaget mere af filmen

Nogen der kender filmen?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-01-10 13:27

Steen skrev bl.a.:

> Nogen der kender filmen?

Ja, vi er nogle stykker som finder den interessant:
http://www.imdb.com/title/tt0367027/

Læs evt. også Roger Eberts omtale af den.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-01-10 17:30

Steen skrev:

> [...]
>
> Det var ikke lige den slags jeg var vant til fra TV2. Efter de første 10
> minutter havde jeg desværre ikke optaget mere af filmen

Den var ret omtalt, da den kom frem, i hvert fald i USA. Jeg har ikke fået set
den. Jeg havde nok ikke lige den rette, øh, partner at se den med, da den var
i biograferne her i København.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-01-10 17:56

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Den var ret omtalt, da den kom frem, i hvert fald i USA. Jeg har ikke
> fået set den. Jeg havde nok ikke lige den rette, øh, partner at se
> den med, da den var i biograferne her i København.

Har du aldrig tænkt på at gå i biffen alene? Det gjorde jeg tit og med
stor fornøjelse, da jeg var ungkarl, for så undgik jeg at være
filosofisk-social-analyserende hen over pizzaen bagefter.

--
Jørgen Grandt

Hellere bide førerulvene i haserne
- end tingene i sig og tænderne sammen!

Fra : Steen

Dato : 18-01-10 18:46

On 2010-01-18 17:30:15 +0100, Peter Brandt Nielsen said:

> Den var ret omtalt, da den kom frem, i hvert fald i USA. Jeg har ikke
> fået set den. Jeg havde nok ikke lige den rette, øh, partner at se den
> med, da den var i biograferne her i København.

Så kan du nå at fange den på TV2 Film.....der plejer man at genudsende
film i en lang køre

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-01-10 18:25

Jørgen Grandt skrev:

> Har du aldrig tænkt på at gå i biffen alene?

Jo, det gør jeg gerne. Men jeg synes måske bare, denne film appellerer til
noget andet.

Fra : Jesper

Dato : 18-01-10 19:12

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det var ikke lige den slags jeg var vant til fra TV2. Efter de første
> 10 minutter havde jeg desværre ikke optaget mere af filmen

TP musik sælger den til 25 kr
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-01-10 21:25

Jesper skrev:

> TP musik sælger den til 25 kr

Sjovt nok ikke ifølge deres hjemmeside.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Jesper

Dato : 19-01-10 18:38

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> Sjovt nok ikke ifølge deres hjemmeside.

Pt.kan du ikke downloade/læse TP Tilbudsavisen online, hent den i
butikken.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-01-10 19:52

Jesper skrev:

> Pt.kan du ikke downloade/læse TP Tilbudsavisen online, hent den i
> butikken.

Jo, men deres hjemmesides søgefunktion - som tåbeligt nok hedder Find og
Søg (og ikke omvendt) - virker stadig: http://www.tpmusik.dk/search.asp

Den omtalte film vil den dog ikke vise et søgeresultat på, men gerne fx
Blade Runner.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-01-10 19:12

Steen skrev:

> Så kan du nå at fange den på TV2 Film.....der plejer man at genudsende film
> i en lang køre

Den kan jeg ikke se mere, men tak. Det lyder som en lidt anderledes film i
forhold til det, jeg husker kanalen for.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-01-10 22:21

On 18/01/2010 13:22, Steen wrote:
[...]
> Nogen der kender filmen?

Nej, men TV2Film sender altid samme film flere gange. Hold øje med
TV-programmet de næste 2-3 uger, selv om det er meget muligt at du får
"bid" længe før de 3 uger er gået.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org