Sterillisering i Nordjylland-området
Fra : Annemette Bredall

Dato : 16-01-10 23:22

Hejsa folkens.

Jeg har en hunkat som jeg skal ha sterilliseret men har erfaret at det
er rigtig dyrt i Aalborg.
Jeg ved at man andre steder i Sydjylland kan få en samlet pakke med
neutralisering, øremærkning og vaccination til under 1000kr.
Er der nogen der kan henvise til sådan et tilbud i nordjylland?

Med venlig hilsen
Annemette Bredall
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-10 00:42

"Annemette Bredall" <annemette_bredallKATTE@BAKKEjubii.dk> skrev i en

> Jeg ved at man andre steder i Sydjylland kan få en samlet pakke med
> neutralisering, øremærkning og vaccination til under 1000kr.
> Er der nogen der kan henvise til sådan et tilbud i nordjylland?

Det ryger godt nok lige over de 1000 kr.,( 1100 kr. ) men er superglad for
de dyrlæger her, som vi fornyligt skiftede til:

http://www.moldrup-dyreklinik.dk/

Det ligger så tæt på Hobro, så i skal jo køre lidt efter det.

Deres prisliste kan ses på hjemmesiden.

Fra : Annemette Bredall

Dato : 17-01-10 14:02

Se så snakker vi jo en okay fair pris :)
Jeg var jo næsten ved at falde bagover stolen da jeg fandt ud af det
ville komme til at koste over 2000 her i Aalborg.
Tusind tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Annemette Bredall

Fra : Seerup

Dato : 21-01-10 16:41

> [...]
| Jeg var jo næsten ved at falde bagover stolen da jeg fandt ud af det
| ville komme til at koste over 2000 her i Aalborg.

Omkring 1400,- i Sulsted (www.sulsteddyreklinik.dk)
Flot og god behandling, har kun pænt at sige om Mogens.

/S