Skærme
Fijala 3554
Skærm defekt for good?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 16-01-10 01:17

Hej med jer

Nogen der ved hvad der kan være galt her?

http://peecee.dk/upload/view/218055

Og hvilken del kan man skifte i sådan en LCD-skærm (Philips 190B6).
Det er en brugt skærm fra mit arbejde, vores IT-mand mente at den bare
skulle kasseres, det kunne jeg ikke lide...

--
Hilsen Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-10 12:05

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> wrote in message
> [...]
> Det er en brugt skærm fra mit arbejde, vores IT-mand mente at den bare
> skulle kasseres, det kunne jeg ikke lide...

Hej,

Det ser dælme sjovt ud... jegh ar alrdig set lign. før.

Jeg tror bestemt ikke det kan betale sig at lave den, jeg har lige købt en
ny 24" phillips til 1400kr.

Mit bedste bud er der er kommet fugt ind i selve krystal laget, og har
ødelagt panelet.

Hvis det var elektronik/driver/ dårlige forbindelse var det hele
linier/rows, det er dette ikke

Kasper

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 17-01-10 13:20

Jakob Griffel wrote:
> [...]
> Det er en brugt skærm fra mit arbejde, vores IT-mand mente at den bare
> skulle kasseres, det kunne jeg ikke lide...

Ødelagt LCD-panel - formentlig blevet utæt i kanten.

Jeres IT-mand har ret - ud med den! - Hvis du er heldig kan to ens
defekte skærme bygges sammen til en - tidsmæssigt kan det bare ikke
betale sig.

/Lars

Fra : Jakob Griffel

Dato : 18-01-10 12:26