Witcher trouble
Fra : Jan Smed

Dato : 15-01-10 19:59

Hej gruppe!

Jeg vil utroligt gerne spille dette her spil, men det virker tilsyneladende
ikke på Win7Pro-64. Samtlige patches på Ataris side er til Vista, og det er
mig umuligt at komme ind på deres forum - nu har jeg registreret tre gange,
og kan stadig ikke logge på.

Og jeg kan ikke en gang bruge spillet som dyr brevvægt - det vejer det ikke
nok til.

Er der nogen her der kan få skidtet til at køre på Windows7?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-01-10 20:03

Jan Smed wrote:
> [...]
> ikke nok til.
>
> Er der nogen her der kan få skidtet til at køre på Windows7?
Der snakkes om en enhanced patch
http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=132872

en nævner her man skal opdatere 'tages'
http://www.tagesprotection.com/main.htm?page=minimum.htm

her snakkes der om det samme (nederst):
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/vistagaming/thread/fdc5bf8a-1001-4d47-8aa8-c6a76141b9b1

og patch kan hentes her:
http://www.thewitcher.com/registration/en/www/patch.html

Fra : Bjarne K.

Dato : 15-01-10 20:06

"Jan Smed" <smeden@somewhere.invalid> wrote in message
> [...]
> ikke nok til.
>
> Er der nogen her der kan få skidtet til at køre på Windows7?

Nu skriver du ikke hvilken fejl der kommer, men der er flere her der påstår,
at det virker med win7 også 64bit.

http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=451

Måske der endda er en løsning på dit problem.

Bjarne K.

Fra : Jan Smed

Dato : 16-01-10 13:59

> Nu skriver du ikke hvilken fejl der kommer, men der er flere her der
> påstår, at det virker med win7 også 64bit.

Det var det der sikkerhedsbeskyttelse, der lavede ged. Sidst det skete,
havde jeg lige snuset til spillet i ½ time og så installeret patch 5, som er
beregnet til at man kan spille spillet uden skive i. Så jeg tror nok jeg
lader være med at installere patchen... foreløbig...

Tak for hjælp, Gamerz! Så kan jeg komme videre med Folkepensionen!

Fra : Carstande.

Dato : 16-01-10 11:32

Jan Smed presented the following explanation :
> [...]
> nok til.
>
> Er der nogen her der kan få skidtet til at køre på Windows7?

Købte selv spillet via Steam, og det virker fint på min win7/64.

--
Mvh.
Carsten Andersen.