kan man se gamle svar nogle steder ???? el~
Fra : Per Jørgensen

Dato : 14-01-10 14:01

Heysa gruppe.

Jeg ville høre da jeg fik svaret i et tidligere svar af Peter Makholm -
omkring selvsigned certs i postfix. Error!
newsgroup server responded:No such article number in this group

Perhaps the article has expired

<4aa4d485$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> (107933)

Click here to remove all expired articles

Siger den desværre da jeg ville hente svaret frem ?????
Men hvordan kan jeg lave mine certifikater således at jeg kan importere
dem ind i outlook (2003/2007) uden den advarsel om at serveren ikke kan
godkendes

Hvordan kan jeg generere disse certifikater og få dem accepteret i
Outlook???
PFT
Per Jørgensen

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 14-01-10 14:05

On Thu, 14 Jan 2010 14:00:50 +0100, Per wrote:

> <4aa4d485$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> (107933)

Google Groups kan ofte benyttes. Via URL'en:

* http://groups.google.com/groups?selm=MESSAGEID

lander du f.eks. på:

* http://groups.google.com/group/dk.edb.system.unix/msg/98bee286933ad2eb

Mvh.

Adam

--
"It isn't modern just because it's electric. Country Adam Sjøgren
music was electric too." asjo@koldfront.dk

Fra : Per Jørgensen

Dato : 14-01-10 19:06

Adam Sjøgren wrote:

> Google Groups kan ofte benyttes. Via URL'en:

> [...]
Hey Adam.
Tusind tak for hjælpen den var lige den jeg manglede !
Og tak for tippet - viste bare ikek lige hvor på Google jeg kunne finde
det! Havde nu ellers søgt lidt efter det!

Per

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-01-10 15:26

Per Jørgensen skrev:
> [...]
>
> Perhaps the article has expired
>
> <4aa4d485$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> (107933)
>
> Click here to remove all expired articles

Nogen servere beholder ikke indlæg så længe som man gerne vil have.

Man kan evt bruge leafnode som lokal usenetserver, så kan man beholde
ting så længe man har lyst til.