Hvor hurtigt kan man få visum til Indien
Fra : Langgaard

Dato : 10-01-10 11:36

Hej

Er der nogle her med erfaringer desangående?

--
Langgaard

Fra : Heidi

Dato : 11-01-10 18:23

PA wrote:
> "Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle her med erfaringer desangående?

Vil også sige at det kan være muligt indenfor en uge, hvis ellers alle
papirer er i orden, og billede og porto osv. er sendt med.
Søgte via mit arbejde for en kollega for et par år siden, og mener det
kom retur inden en uge - men det afhænger jo selvfølgelig af hvor travlt
de har.
Ellers ring til ambassaden eller skriv en mail (på engelsk) og spørg
hvad man skal regne med - så vidt jeg husker var de flinke nok til at
svare.

--
Heidi

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 11-01-10 22:11

På den indiske ambassaden her i Oslo er det mulig å få det helt ned til
samme dag. Problemet er sånn sett bare at jo hurtigere du ønsker å få
visumet, jo mer koster det. Jeg vil tro at det samme gjelder i Danmark,
så sant du selv kan møte opp på ambassaden både for å levere og avhente
pass og visum.

Bjørn
http://bjornfree.com/

Fra : michael

Dato : 12-01-10 01:33

Langgaard skrev:
> Hej
>
> Er der nogle her med erfaringer desangående?

På ambassadens hjemmeside kan man læse følgende:

The Embassy normally requires 2-3 working days to issue Tourist and
Business Visas to Danish nationals, and about one week for others. For
Danish passport holders originating from certain foreign countries, it
takes more time. Applicants are therefore advised to apply for the Visa
well in time.

http://www.indian-embassy.dk/Pages/Consular/visa.html

/michael

Fra : Patrick

Dato : 14-01-10 11:25

On 10 Jan., 19:35, Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
> Hej
>
> Er der nogle her med erfaringer desangående?
>
> --
> Langgaard

Det burde vel kunne gøres på et par timer, hvis man bare betaler lidt
ekstra.. I hvert fald hvis man sammenligner med den kinesike amba -
her tog det mig 2 timer for 100-200 kr ekstra.. Men eller er det vist
2-3 dage normalt.

God tur ;)