Renovering af jagtvåben, hvor?
Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 10-01-10 14:38

Hej NG

Jeg har efter min far arvet et par jagtgeværer.
Der er i blandt er der et våben som hans yndling (en gammel remington
1100), det er fuldt funktionelt og jeg har også selv haft det med på
jagt et par gamle.
Men det har levet et hårdt liv, siden det købt på grønland i starten af
70'erne og er i ringe stand (optisk), især skæfte og kolbe er mishandlet.

Er der nogen her i gruppen som har erfaringer med en bøssemager som kan
renovere et sådant våben til fordums glans.
Prisen er ikke så vigtig, da geværet har meget stor affektionsværdi for mig.

M.v.h.
Thore Jensen Bergenstoff