Opsætning af subversion
Fra : Peter Jespersen

Dato : 11-01-10 02:40

Hejsa

Jeg forsøger at sætte en svnserver op på min hjemmeserver (openSUSE 11.1) -
men kan hverken hitte hoved eller hale i det og de tutorials jeg kan finde
gør bare det hele værre.

svnserver er installeret og repo skabt i /srv/svn - men hvordan skaber jeg
et projekt og uploader til det fra Netbeans ?

Håber at en eller anden kan pege i den rigtige retning

På forhånd mange tak.

--

Live long and prosper...

Peter