Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
LCD skærm til GeForce 6 Series kort
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 08-01-10 19:18

Jeg har et 6200 med 128 MB DDR2 RAM. Kortet sider i et AGP4 slot.

Jeg har kig på en Acer H223HQ.

Vil kortet kunne trække skærmens opløsning på 1920x1080 gennem DVI
stikket? Eller duer den kombination ikke?

Er der brug for flere oplysninger?

--
2GB RAM should be enough for anyone.

Fra : Mads

Dato : 09-01-10 00:24

On 08 Jan 2010 18:18:15 GMT, Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har kig på en Acer H223HQ.
>
>Vil kortet kunne trække skærmens opløsning på 1920x1080 gennem DVI
>stikket? Eller duer den kombination ikke?

Det kommer lidt an på hvad du skal bruge det til.
Kortet kan sagtens vise Windows desktop og almindelige
programmer i den opløsning, men hvis du vil spille tunge
3D spil, så er kortet ikke kraftigt nok.

mvh Mads

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-01-10 01:04

Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote:

> On 08 Jan 2010 18:18:15 GMT, Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com>
> wrote:

<snip>

> Det kommer lidt an på hvad du skal bruge det til.
> Kortet kan sagtens vise Windows desktop og almindelige
> programmer i den opløsning, men hvis du vil spille tunge
> 3D spil, så er kortet ikke kraftigt nok.

Mange tak for svar.

Det mest krævende er nok film, fra DVD drevet. Vil det være et problem?

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Mads

Dato : 09-01-10 09:41

On Sat, 9 Jan 2010 01:03:52 +0100, hlexa@hotmail.com (Axel
Hammerschmidt) wrote:

>Det mest krævende er nok film, fra DVD drevet. Vil det være et problem?

Nej, det burde ikke være noget problem. Film er ikke så krævende for
grafikkortet som spil.

mvh Mads

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-01-10 17:31

Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote:

> Nej, det burde ikke være noget problem. Film er ikke så krævende for
> grafikkortet som spil.

OK. Tak for oplysning.