Dejlig hunkat søger hjem AKUT.
Fra : Nana

Dato : 07-01-10 13:37

Hej gruppe...

En veninde af mig er kommet i en skidt situation, og skal akut flytte i en
af mødrehjælpens lejligheder. Desværre må hendes to katte ikke bo der også,
hvilket de er forfærdeligt kede af.
Terkel, den ene kat, har allerede fået hjem hos noget familie, men den
dejligste hunkat Liva mangler også et dejligt hjem. Min veninde flytter midt
i Januar, så det haster lidt, da hun absolut ikke vil aflive en fantastisk
kat pga. manglende hjem.

Liva bliver 4 år i maj, er neutraliseret og øremærket, men har ikke fået
seneste vaccination, da hun er indekat. Hun er en dejlig social og venlig
kat, der fungerer helt fint med børn.
Jeg forsøger lige at linke til et billede:

http://www.facebook.com/sandra.t.blumensaadt.1?v=feed&story_fbid=273553826398#/photo.php?pid=1153548&id=808904390

Nogen der har overskud til en ekstramis?

Fra : Nana

Dato : 07-01-10 13:38

Ih... Glemte at sige at mislingen befinder sig i kbh-området.

Fra : mig-selv

Dato : 07-01-10 15:48

Nana skrev:
> Ih... Glemte at sige at mislingen befinder sig i kbh-området.

Hej Nana

Blot til info; Billedet du linker til er ikke tilgængeligt. Desuden
begrænser du det mulige udvalg af "adoptanter" ved at lægge billedet et
sted der kræver man logger ind

Det gør ondt at høre det står til som det gør for din veninde, men har
hun overvejet kun at få katten passet, til der atter byder sig mulighed
for at have den selv?

Venligst
Mcwm

Fra : Heidi

Dato : 07-01-10 19:42

> Nogen der har overskud til en ekstramis?

Har hun prøvet at kontakte Kattens Værns internat på Frederiksberg og Inges
Kattehjem i Glostrup? (og andre internater og kattehjem for dén sags skyld)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor