Video
Fra : Tom Andersen

Dato : 06-01-10 20:17

Hej

Jeg er ny med flash.

Følgende er etableret:

En swf, et skin (player) og videoen f4v indsat på en hjemmeside og det hele
fungere fint.

Mit mål er dels, at kunne starte filmen via klik på første frame og dels
skal sidste frame fungere som eksternt link.

Og det er så her jeg står af..

Jeg formoder, at der skal noget as til i swf-filen, hvor jeg kan se, at
videoen blot er implementeret i én frame, men aner ikke hvor jeg skal
starte.

Er der nogle, som kan give et hint m.h.t. as, så jeg kan komme i gang?
(Er i gang med bogen "Learning Action Script 3.0" - henvis gerne til den,
hvis du kender den)

Tom