panasonic modeller - kan de snakke sammen?
Fra : Brian Olesen

Dato : 05-01-10 19:16

Hejsa
Kan man gå ud fra, at forskellige serier af trådløse telefoner fra panasonic
kan kommunikere med hinanden?
altså ta'r man et handset fra en serie og vil bruge sammen med en anden...
Mvh. Brian

Fra : Jesper Lund

Dato : 06-01-10 00:51

Brian Olesen wrote:

> Kan man gå ud fra, at forskellige serier af trådløse telefoner fra
> panasonic kan kommunikere med hinanden?
> altså ta'r man et handset fra en serie og vil bruge sammen med en
> anden... Mvh. Brian

Check at de følger standarden for DECT handset (GAP)
<http://en.wikipedia.org/wiki/Generic_access_profile>

--
Jesper Lund

Fra : Poul F

Dato : 15-01-10 10:09

Hej
Jeg tror at alle trådløse DECT telefoner man køber idag overholder DECT GAP
(Generic Acces Profile) standarden.
Den standard er en så vigtig del af hele DECT standarden så at "alle"
overholder den.. Se på kassen/manual inden køb.

Overholder telefonerne DECT GAP, betyder det at håndsæt fra alle
frabrikanter kan tilsluttes andre fabrikanters basisstationer og viceversa.
Det er alle basale funktioner der fungerer ifølge standarden.
2 telefoner fra samme fabrikant burde endda være enkelt. Men en manual er jo
altid en god hjælp.

Hilsen
Poul