MW2, ikke gemt min score!?
Fra : Brian Lund

Dato : 05-01-10 08:13

Nu sad jeg i weekenden hos en kammerat og der var et par stykker der
spillede Modern Warfare 2 på nettet... Til sidst måtte jeg jo give efter,
oprette en steam konto og købe spillet online..!

Jeg sad og spillede med dem og over 2 dage steg jeg til lvl 12 og fik et par
fine ting låst op og sådan... Men nu hvor jeg er kommet hjem, logget ind på
steam og har downloadet spillet igen er ALLE mine stats glemt og jeg starter
forfra på lvl 1 uden nogen ting og sager!?

Hvad sker der? Er det mig der har kludret i noget?

Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 05-01-10 08:15

Brian Lund wrote:
> [...]
> glemt og jeg starter forfra på lvl 1 uden nogen ting og sager!?
>
> Hvad sker der? Er det mig der har kludret i noget?

Skal nok lige tilføje at jeg købte og installerede på en kammerats lånte
bærbare og det er efter jeg er kommet hjem til min stationære og har
installeret igen at der er gået ged i noget..?

Brian

Fra : Veset

Dato : 05-01-10 13:16

On Tue, 5 Jan 2010 08:14:44 +0100, "Brian Lund"
<brian@-FJERN-lundfoto.dk> wrote:

>Skal nok lige tilføje at jeg købte og installerede på en kammerats lånte
>bærbare og det er efter jeg er kommet hjem til min stationære og har
>installeret igen at der er gået ged i noget..?

Man kunne forestille sig at du finder mappen players på din kammerats
lånte bærbare og tager en kopi af den.
På min PC ligger mappen her: c:\Program
Files\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players\

Mappen players kopierer du ind det rigtige sted (husk at tage backup
af filerne/mappen du vil overskrive). Og så ser du om det ikke funker
som du vil have det, hvis ikke, ligger du jo bare backuppen ind igen.

Ovenstående forudsætter at der kun ligger dit spil på din kammerats
lånte bærbare (jeg ved ikke hvordan steam konfigurerer mappen players
når der er flere mw2 konti på samme maskine).

--
Veset

Fra : Brian Lund

Dato : 05-01-10 19:21

> [...]
> lånte bærbare (jeg ved ikke hvordan steam konfigurerer mappen players
> når der er flere mw2 konti på samme maskine).

Det vil sige stats er gemt lokalt!?

Det er sgu da nok den værste idé de nogensinde kunne have fået...
Der må sgu være mange der har fundet en måde til at hacke sig til alle
unlocks osv. så!

Jeg har desværre ikke adgang til den PC før om tidligst 14 dage så kan det
sgu også være ligemeget...

Brian

Fra : Klaus G.

Dato : 08-01-10 12:53

> Det vil sige stats er gemt lokalt!?
Jeps.

> Det er sgu da nok den værste idé de nogensinde kunne have fået...
> Der må sgu være mange der har fundet en måde til at hacke sig til alle
> unlocks osv. så!
Jeps... Desværre. Når man dinger lvl70, så kan man gå prestige mode og
starte som lvl1 igen. Når man rammer lvl70 igen, så kan man gå prestige
trin2, osv. til prestige trin10. Det er for så vidt en udemærket idé, det er
bare noget lort, at man kan hacke de profile filer, så man er prestige
trin10, alle titels og emblems unlocket osv.. For HVIS man vittigerligt er
nået trin8-10 prestige og næsten har unlocket alt på ærlig vis, så vil der
ALTID være tvivl om, hvorvidt der er blevet snydt. Jeg er selv Prestige
trin2 lvl60 og jeg overvejer meget om jeg gider at køre den videre når jeg
rammer lvl70 igen snart.

> Jeg har desværre ikke adgang til den PC før om tidligst 14 dage så kan det
> sgu også være ligemeget...
Ja, lvl12 kan man sq meget hurtig blive. Op på hesten igen. En rigtig god
start gun er "SCAR-H". Den har ikke så stort magasin, men den skyder hårdt
og rammer meget præcist.

--
Klaus G.

Fra : Brian Lund

Dato : 11-01-10 04:01

> Ja, lvl12 kan man sq meget hurtig blive. Op på hesten igen. En rigtig
> god start gun er "SCAR-H". Den har ikke så stort magasin, men den
> skyder hårdt og rammer meget præcist.

Ja lvl 12, det tog kun en halv aften at nå der til igen..!

Jeg har lige ramt lvl 25 og er nu godt tilfreds med M4'eren, især efter jeg
har fået bling så jeg nu kan bruge både holosight og granatkasteren!

Brian