RJ11 -> Dansk telefonstik. Diagram/forklar~
Fra : John

Dato : 04-01-10 19:39

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg finder et diagram som viser og forklarer hvad
de enkelte forbindelser (ledninger) er fra en telefon med RJ11-stik og hvor
disse forbindelser skal tilsluttes i et dansk telefonstik?

Håber jeg har udtrykt mig klart, ellers må I lige spørge hvad jeg mener

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-01-10 19:50

John skriver:

> [...]
> de enkelte forbindelser (ledninger) er fra en telefon med RJ11-stik og hvor
> disse forbindelser skal tilsluttes i et dansk telefonstik?

De 2 midterben på RJ11 forbindes til de 2 yderste på "telefonstikket".

Klaus