Undgå at downloade sine steam spil.
Fra : Esben Fjerbæk

Dato : 03-01-10 06:15

Hej.

Jeg har købt GTA IV på steam. Det godt 15 GB og mit internet derhjemme
er ret langsomt, så jeg ville høre om der er nogen der ved om man kan
installere sit spil uden at skulle downloade det først. Altså f.eks.
via en DVD eller noget.

Fra : Esben Fjerbæk

Dato : 03-01-10 06:21

On 3 Jan., 14:14, Esben Fjerbæk <esbenf...@gmail.com> wrote:
> [...]
> er ret langsomt, så jeg ville høre om der er nogen der ved om man kan
> installere sit spil uden at skulle downloade det først. Altså f.eks.

Der skal selvfølgelig stå at det FYLDER 15 GB

Fra : Brian Lund

Dato : 03-01-10 16:55

> Der skal selvfølgelig stå at det FYLDER 15 GB

Hvis du kender en der også har købt GTA IV via. steam kan du få ham til at
kopiere filerne ud til dig!
Når du så ber steam om at installere spillet / fortsætte download så opdager
den selv at alle filerne pludseligt er der og så kontrollerer den lige alle
filerne og så kører det!

Alternativt må du lade maskinen køre et par nætter over og lade den DL! Selv
med 2Mbit tager det "kun" godt 18 timer at downloade...

Noget andet er... Var det ikke hammerdyrt at købe via. steam? Jeg har selv
lige købt Modern Warfare 2 via. steam fordi jeg stod og absolut ville spille
det nu-og-her (med venner, på et tidspunkt jeg ikke kunne komme i en butik).
Prisen lige over 450 kr!!! Det er ca. 100 kr over hvad jeg kunne have købt
den til på nettet inkl porto! Det er sgu i mine øjne svineri - og havde
Bilka el. lign. været åbent ville jeg hellere have givet dem mine 450 kr og
fået det på skive...

Brian

Fra : Esben Fjerbæk

Dato : 06-01-10 15:12

On 3 Jan., 16:55, "Brian Lund" <br...@-FJERN-lundfoto.dk> wrote:

> [...]
> Bilka el. lign. været åbent ville jeg hellere have givet dem mine 450 kr og

Det var et af deres specielle juletilbud så det kostede kun 60-70 kr.
Men ellers er det rigtigt. Det er som regel dyrere at downloade på
steam.

Men tak for tippet :) Jeg må se om det kan hjælpe :)

Fra : Brian Lund

Dato : 07-01-10 08:13

> [...]
> steam.
>
> Men tak for tippet :) Jeg må se om det kan hjælpe :)

Alternativt kan du jo hvis du har en kammerat med en vanvittig hurtig
forbindelse, logge på steam hos ham og downloade spillet dér, for derefter
at kopiere filerne ud på en USB disk og tage med hjem.

Brian