Php musik system
Fra : Yasser

Dato : 01-01-10 23:32

Hej Folkens.

Søger en php musik system, med en admin adgang, og jeg håber ,
ved jeres hjælp, at finde
en sådan et system.

Jeg har virkelig brug for sådan et til mit nye hjemmeside..
Hvor man gennem hjemmesiden kan oploade en album og den så vises
i det bestemte
kategori..

På forhånd tak. ser frem til at hører fra jer ;D

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders M

Dato : 02-01-10 01:17

Yasser wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> i det bestemte
> kategori..
>
> På forhånd tak. ser frem til at hører fra jer ;D

Albums? Kan du ikke bare lave playlister som uploades med
tilhørende filer? Lyder rimelig specielt og har kun kendskab til
hjemmelavede systemer..

Fra : Birger Sørensen

Dato : 02-01-10 01:22

Yasser udtrykte præcist:
> [...]
> i det bestemte
> kategori..
>
> På forhånd tak. ser frem til at hører fra jer ;D

Smart. Så behøver man ikke tænke på at betale hverken musikere,
komponister eller tekstforfattere - eller KODA for den sags skyld...

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Anders M

Dato : 02-01-10 11:50

Birger Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Yasser udtrykte præcist:

> Smart. Så behøver man ikke tænke på at betale hverken musikere,
> komponister eller tekstforfattere - eller KODA for den sags
skyld...

Hvilket nok er den samme begrundelse hvorfor der ikke findes et
sådant system.

Fra : Yasser

Dato : 03-01-10 00:08

Anders M wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> skyld...
>
> Hvilket nok er den samme begrundelse hvorfor der ikke findes et
> sådant system.

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

faktisk brugte jeg ordet "musik" fordi der ikke var andet ord, hehe
kunne sige lydfiler men det vil ikke være rimlig forståeligt..

Jeg skal ikke sætte de albums som koster eller noget :) .. vi har en
store forening som vi optager i, og self. har vi alt som er vores copy
right :) .. så det bare det som skal på hjemmeside.. :)

Så det kunne være smart hvis man kunne gør det på den måde.. men fandt
faktisk noget.. :) .. det så self ikke ens betydende med at I ikke må
bidrage med noget mine kære venner ;)