Her er så stille nu. NOT ikke her
Fra : Allan G

Dato : 01-01-10 01:17

Jammen så vil jeg da gerne sige Godt nyt år til jer her i NG.

Her er nu stille , ja her i NG

Mvh Allan og to stk katte under sengen.

Fra : Stig Johansen

Dato : 01-01-10 02:16

Allan G wrote:

> Jammen så vil jeg da gerne sige Godt nyt år til jer her i NG.

Tak i lihe måde.

> Her er nu stille , ja her i NG

Det er der også her (nu), og jeg er ikke helt sikker på hvor Twix er
henne(gemmer sig) lige nu.

Han meget lidt glad for alt det bang, der har været de sidste dage.

Stig Johansen

Fra : Allan G

Dato : 03-01-10 19:33

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> henne(gemmer sig) lige nu.
>
> Han meget lidt glad for alt det bang, der har været de sidste dage.

Hvis det ikke lige havde været for de der store brag der kom, ja så havde
mine katte nok kunne lide fyrværkekriet sammen med mig.

Men der var lige en ca, 100M væk der planerede sin forhave med nogle
ordentlige brag, jeg kommer vist til at gå forbi for at se om der er dybe
huller,
Hæhe jeg bor højt og hans hæk lyste op hele vejen rundt før de bragede meget
højt

Her blev stille efter 2

Sådan lidt. Dagen efter var der en der havde glemt en masse raketbatterier.
Det blev til 30 min underholdning for mig og den ene kat, Kosmos løb under
sengen

30 min ? et batteri tager ca 30 - 40 sek. og så tid til at tænde et nyt.

Hmm nogle har for mange penge, men det så flot ud, også på andendagen.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 01-01-10 11:45

"Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> wrote in

> Jammen så vil jeg da gerne sige Godt nyt år til jer her i NG.

Tak i lige måde Allan

> Her er nu stille , ja her i NG
>
> Mvh Allan og to stk katte under sengen.

Jeg kom hjem ved 2 tiden. Mowgli kom ud i døren og brokkede sig, meget.
Okay, hans madskål var nu også tom. Den blev fyldt og så gjorde hans
mave, men det stoppede nu ikke hans brok

Lante kunne jeg ikke finde. Hmmmmmm, han kunne jo ikke rende så langt.
Ganske rigtigt han sad i haven. Der blev han en hel time efter jeg var
kommet hjem. ingen af dem virkede på nogen måde bange eller nervøse, så
her har sikkert været rimeligt roligt som her plejer.

--
Kate

gerne ældre.