Fodbold manager
Fra : Carsten

Dato : 29-12-09 02:38

Er der en som kender til en fodboldmanager spil som er GRATIS.
..
Det skal ikke være for kompliceret
Der skal gerne være en grafisk gameplay forstået på den måde, at enten
skal hele kampen eller chancerne i kampen vises på skærmen.
Grafikniveauet er underordnet om så det er tændstikmænd
..
Bruger selv Bygfoot til Linux - et nemt managerspil, men savner at
enten chancer eller hele kampen vises.
..
Efterhånden synes jeg at FM og Fifa-mangerspil er blevet for avanceret
til min smag - men jeg kan da godt se de er blevet mere realistiske.
..
Havde engang et DOS-spil på DK, hvis nok lavet af en dansker.
Har hørt det skulle være gratis nu, men kan ikke huske hvad det
hedder, så jeg kan ikke søge efter det.
Blev rost til skyerne, men som jeg husker det, så var de sent ude -
kort efter overgik spillejunglen til Windows.

Fra : JMN

Dato : 30-12-09 18:22

Hej Carsten

Jeg husker et gammelt managerspil som måske kan være det du tænker på. Det
hedder LPS Manager og jeg ved du kan finde
det gratis på nettet. Kan bare ikke huske hvor, men er sikker på google kan
hjælpe dig.

vh.
Jørgen

Fra : JMN

Dato : 30-12-09 18:27

Hæ hæ - fandt det her: http://metro.dailyrush.dk/boards/94/topics/65237/

Fra : Carsten

Dato : 30-12-09 14:22

On 30 Dec., 18:26, "JMN" <vir...@ikke.dk> wrote:
> Hæ hæ - fandt det her:http://metro.dailyrush.dk/boards/94/topics/65237/

Tak til alle

Det var lige præcis LPS Manager jeg tænkte på.

Er der andre som har link til gratis managerspil som ikke er for
komplicerede - så svar herunder.

Hilsen Carsten.