Hvilken A-Kasse
Fra : Henrik 8600

Dato : 30-12-09 01:05

Jeg er ikke tilfreds med min nuværende A-Kasse.

Derfor søger jeg en anden, hvilken vil i anberfale?

Den skal ligge i Midt / Østjyllan og være god og billig.

Metal er jeg ikke tilfreds med, STA tager aldrig telefonen.

P.S. Det skal ikke være en der støtter religiøse eller ét bestemt parti,
bare en A-Kasse der tager røret, udbetaler dagpenge hvis det bliver aktuelt
og er billige.

Henrik

Fra : KT

Dato : 30-12-09 20:19

Når det handler om A-kasse og kun A-kasse er reglerne 100% identiske for
alle - dagpenge er meget regelbestemte.
Eneste konkurrenceparameter kan således kun være det aktuelle personales
servicemindedhed!

Knud

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-09 21:05

"KT" <knut.t@privat.dk> wrote in message
> [...]
> alle - dagpenge er meget regelbestemte.
> Eneste konkurrenceparameter kan således kun være det aktuelle personales
+ deres administrations gebyr..

Kasper

Fra : kjaer

Dato : 30-12-09 22:03

Henrik 8600 wrote:
> [...]
>
> P.S. Det skal ikke være en der støtter religiøse eller ét bestemt
> parti, bare en A-Kasse der tager røret, udbetaler dagpenge hvis det

Tegn en forsikring, hvis det faglige ingen betydning har.

Fra : Elmand

Dato : 30-12-09 23:53

"kjaer" <sikkenoej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tegn en forsikring, hvis det faglige ingen betydning har.
og den forsikring hedder en a-kasse.-
jeg kunne foreslå Henrik at bruge ASE som jeg selv brugte i sin tid.
I dag optager de også lønmodtagere.
Jeg meldte mig ud, da jeg ikke mere var berettigede til ydelse, jeg havde dog
forinden fået en check på 110 kilo for ikke at have gået på efterløn 4 år før.

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen
ESPERSEN El & Antenne

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-12-09 02:06

"Henrik 8600" skrev i en meddelelse
> STA tager aldrig telefonen.

Dem har jeg det nu OK med - jeg plejer at sende en mail, hvis jeg en
sjælden gang skal have fat på dem - og der kommer normalt svar rimeligt
hurtigt......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Henrik 8600

Dato : 31-12-09 10:41

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Med venlig hilsen Jan Vestergaard
> Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
> - men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen

Hvor hurtigt plejer de at svare på mail???

Og hvis jeg bor i Silkeborg, hvor skal jeg så til evt møder henne???

Henrik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-12-09 13:27

"Henrik 8600" skrev i en meddelelse
> Hvor hurtigt plejer de at svare på mail???

Jeg har et par gange sendt mail om aftenen - der har så været svar, når
jeg har kigget næste formiddag.....

> Og hvis jeg bor i Silkeborg, hvor skal jeg så til evt møder henne???

Ja - det er så ikke lige på egnen ;-(

Det må vist blive Viby eller evt Aalborg ?

http://www.sta.dk/portal/page/portal/sta/OmSTA1/AdresserAabningstider?page=182

Jeg skal også til København - tidligere fra Haslev og nu fra Hillerød -
så det er en lille rejse - en lille trøst er så at STA dækker
transportudgifterne til møder - eller rettere de giver et beløb pr
kilometer, der ikke helt dækker de faktiske udgifter med offentlige
transportmidler........

Men det så heldigvis ikke så tit, at det er aktuelt......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard