En uge i solen i januar
Fra : Leo_Jensen

Dato : 29-12-09 13:54

Hej gruppe

Vi er en familie på 4, der vil afsted en uges tid til et sted med sol
og varme. Sydeuropa er nok for koldt i januar, så vi tænker Egypten,
Tunesien, Emiraterne. Eller Thailand...

Hvor finder vi noget, der ikke er alt for dyrt. Det er mit mål at
komme afsted for 3.000 kr pr mand inkl hotel hvis det er muligt, men
vi er friske på billigere tilbud...

Hvad har I af tips ? Gerne konkrete links. Afgang ca. 16. januar,
gerne fra Billund
Jeg synes faktisk diverse tilbud og afbudsrejser er temmeligt
uoverskueligt hos diverse udbydere, men det er vel en del af gamet:
Lok kunden ind og sælg ham noget dyrere end det oprindelige tilbud,
som egentlig slet ikke er til salg...

MVH Leo

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-12-09 00:40

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Se evt. på tekst tv på tv2.
M.h.t. Tunesien skal du nok lige undersøge temperaturen. For mange år siden
var min datter dernede i januar, og de havde ikke over 15 grader dengang.
Men måske var de bare uheldige.
Århus charter har på side 508 rejse til Tenerife fra Århus for 2995 kr. den
16/1.
På side 510 har Apollo Egypten til 2498 den 14/1 fra Billund, og Gran
Canaria fra Ålborg den 15.1 til 2998.
På side 513 har Bravo Tours Gran Canaria til 2998 fra Ålborg den 15/1.
På side 516 har Startour fra Billund tilbud til Ægypten den 14/1 til 2198,
og Gr. Canaria den 15. og 16/1 til 2198.
På side 519 har Falk Lauritsen tilbud fra Billund til Gr. Canaria, Tenerife
og Ægypten.
Det er ikke altid man kan se tilsvarende tilbud på deres hjemmesider, så det
kan være nødvendigt at kontakte dem tlf. for at få rejsen til en pgl. pris.

Kurt

Fra : Leo_Jensen

Dato : 30-12-09 01:10

On 30 Dec., 00:39, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:
> [...]
> P side 510 har Apollo Egypten til 2498 den 14/1 fra Billund, og Gran
> Canaria fra lborg den 15.1 til 2998.
> P side 513 har Bravo Tours Gran Canaria til 2998 fra lborg den 15/1.
> P side 516 har Startour fra Billund tilbud til gypten den 14/1 til 2198,
> og Gr. Canaria den 15. og 16/1 til 2198.
> P side 519 har Falk Lauritsen tilbud fra Billund til Gr. Canaria, Tenerife
> og gypten.
> Det er ikke altid man kan se tilsvarende tilbud p deres hjemmesider, s det
> kan v re n dvendigt at kontakte dem tlf. for at f rejsen til en pgl. pris..

Tak for det. Tekst-TV var nok ikke lige det første sted jeg ville have
ledt efter gode rejsetilbud...
Gran Canaria og Tenerife er vel heller ikke nødvendigvis specielt
varmt på denne årstid ?

MVH Leo

Fra : JK

Dato : 30-12-09 10:02

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

ledt efter gode rejsetilbud...
Gran Canaria og Tenerife er vel heller ikke nødvendigvis specielt

måske omkring 20-22 grader om dagen og 15-16 om natten, der er ikke sikker
sol

Fra : Leo_Jensen

Dato : 30-12-09 02:37

On 30 Dec., 09:10, Leo_Jensen <leo.5...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ledt efter gode rejsetilbud...
> Gran Canaria og Tenerife er vel heller ikke nødvendigvis specielt

Så fik jeg kigget nærmere på TXT-V

På side 510 er turen 14/1 til Egypten med Apollo væk. Fair nok, der er
vel udsolgt, og vi kan nu heller ikke tage afsted før 16/1. Generelt
ser det ud til at jeg skal vente en uges tid før tilbudene dukker op
på tekst-TV ?

Bravotours ser spændende ud. De har ikke ret meget så langt ude i
fremtiden, men nu har de fået besked på at ringe mig op...

Leo

Fra : Leo_Jensen

Dato : 30-12-09 05:31

On 30 Dec., 10:36, Leo_Jensen <leo.5...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Bravotours ser spændende ud. De har ikke ret meget så langt ude i
> fremtiden, men nu har de fået besked på at ringe mig op...

Og så er der booket. 1 uge afg. 15/1 med Bravo Tours, Hurghada i
Egypten - Hotel Elysees inkl morgenmad 10672 kr. Fra Billund... ;)

Leo