Skærme
Fijala 3554
Trykfølsom skærm - Touch Windows 7
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 30-12-09 18:51

Søger og søger men kan ikke finde skærme i 22 eller 24 tommer der er
trækfølsom og som tak anvendes i Windows 7

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-01-10 00:09

Steen Mikkelsen skrev:

> Søger og søger men kan ikke finde skærme i 22 eller 24 tommer der er
> trækfølsom og som tak anvendes i Windows 7

Hvilken del er det du ikke kan finde.. En touch screen i den størrelse,
eller en der fungere med Win7?

Jeg har godt nok kun erfaring med touch fra tablet PC'ere, men der er
vel ikke voldsom forskel på det. Det er vel blot et spørgsmål om at
smide skærmen på DVI porten (Eller HDMI eller VGA) derefter et USB stik
i PC'en, og så kører det, hvis ellers driveren findes (Ofte fungere en
Vista driveR)

- Chano Andersen

Fra : Leif

Dato : 09-01-10 10:59

"Steen Mikkelsen" <sfm@post1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Søger og søger men kan ikke finde skærme i 22 eller 24 tommer der er trækfølsom og som tak
> anvendes i Windows 7

Både ALDI og HP sælger komplette anlæg......
Mvh, Leif

Fra : CC

Dato : 09-01-10 11:20

"Leif" skrev i meddelelsen ...

> Både ALDI og HP sælger komplette anlæg......

Har hørt at Aldi's Medion maskine med trykfølsom skærm, er meget "følsomme".
"Trykindtast programmet" skal kalibreres for hver 3-4 gang maskinen startes.
Om det der HW eller SW fejl siger rygtet ikke noget om.

Kan rygtet indikere, at der er børnesygdomme, og "vi" skal vente på næste
generation?