Hvor højt vil man op?
Fra : Stig Johansen

Dato : 27-12-09 11:12

Hej.

Jeg har gået og luret lidt på om Twix er blevet lidt gumpetung, nu her når
dovenskaben sætter ind.

Men det tog ikke mange 'hop' at fise op på toppen af gyngestativet og kigge
mod himmelen.

Man har god udsigt i de 4-4½ meters højde, men umiddelbart kunne det se ud
som han stræber efter endnu større højder.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11346

Måske drømmer han om at komme til månen:
"A little step for cat, but a giant step for catkind".

Stig Johansen

Fra : Kate

Dato : 28-12-09 12:49

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?pic
> owner=Twix&picnumber=11346

Hehe, sådan sidder Mowgli og nogle gange og ser ud som om han overvejer
om man kan kommer endnu højere op end det højeste punkt i stuen eller
haven....Nja, okay, i haven kunne han nok hvis han fandt ud af at komme
op på hustaget, men det håber jeg ikke han gør, for så er min
indhegning omsonst

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Allan G

Dato : 30-12-09 23:22

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske drømmer han om at komme til månen:
> "A little step for cat, but a giant step for catkind".

Hæhe de kan nu hoppe højerer end man tror, Gumpetunge eller ej

Da jeg lige havde købt mit hus, der var en af mine daværende katte med en
tur i garagen.
Der er en bilgrav der er 1,80 dyb, det må have været en høj person der har
gravet den,
Nå men Luffe hoppede ned, og imedens jeg fandt stige frem, ja så hoppede han
op igen, dvs, op så han fik fat med forporterne og så fik sig trukket op.

Så hvordan den indhegning jeg har lavet rundt om haven holder dem inde ?
Ja det er nok kun fordi de ved jeg helst vil have dem her.

Mvh Allan