Indsætte filnavn i sidefod?
Fra : Peter

Dato : 26-12-09 15:24

Jeg kunne finde ud af at indsætte dokumentnavnet og stien til
dokumentet i Word 2003 i sidefoden. Hvordan gør man det i Word 2007?

Vh.
Peter

Fra : Jørgen

Dato : 31-12-09 14:56

Peter skrev:
> Jeg kunne finde ud af at indsætte dokumentnavnet og stien til
> dokumentet i Word 2003 i sidefoden. Hvordan gør man det i Word 2007?
>
> Vh.
> Peter

Mon det ikke er dette du søger

1.   Opret sidefod
2.   Gå ind i ”INDSET”
3.   Tryk hurtig dele, felt og file name
4.   Find dokumentoplysning og file name og sæt flueben ved føj sti til
filnavn
5.   Gem

fra
Jørgen

Fra : Peter

Dato : 06-01-10 12:18

On 31 Dec. 2009, 14:55, Jørgen <fri...@os.dk> wrote:

> [...]
> 3.      Tryk hurtig dele, felt og file name
> 4.      Find dokumentoplysning og file name og sæt flueben ved føj sti til

Det var lige det jeg søgte - jeg vil prøve at lave en makro som kan
gøre det for mig.

Vh
Peter