MSSQL til MySQL konvertering
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-12-09 21:01

Hejsa

Jeg har noget SQL jeg skal have konverteret fra MSSQL til MySQL
Fx dette statement

if (select count([Version]) from [Version] where [Component] = 'Users') = 0
begin
   insert into [Version] ([Component], [Version]) values ('Users', 3000)
end

Flow control kan kun bruges i stored procedures/programs så jeg skal have
noget andet der kan træde i stedet for ovenstående
How to do?

Tak på forhånd /Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-12-09 23:20

Peter Lykkegaard skrev

> Jeg har noget SQL jeg skal have konverteret fra MSSQL til MySQL

Ahh der er "replace into" eller "insert ignore into" på MySQLsk

- Peter