busybox
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-09 15:14

Hej,

Jeg har en propriotær boks kørende, hvor der er adgang til via ssh, som igen
køres via busybox.
Den normale prompt vises som (ssh#) men rammes en eller anden bestemt taste
kombination, så viser den i stedet en prompt med (:)

Nogen som ved hvad busybox så står og venter på?

Venlig hilsen
Robert

Fra : Per Tolbøll

Dato : 24-12-09 13:22

> Nogen som ved hvad busybox så står og venter på?

Ser ud som du er røget i en editor - kan du hoppe ud med q! ?

/Per

Fra : Robert Vilhelmsen

Dato : 25-12-09 14:08

"Per Tolbøll" <per.tolboll@kolibrinet.dk> skrev i en meddelelse

> Ser ud som du er røget i en editor - kan du hoppe ud med q! ?

Ja... og med alle andre ting jeg indtaster returnerer til den alm. prompt.
Jeg mister dog forbindelsen med signal 11 og en stack trace, hvis jeg
indtaster ("). Det ligner jo en bug i softwaren, da det ikke er meningen jeg
skal se sådan en prompt og da slet ikke fremkalde en stack trace. Gad vide
hvad jeg ellers kan få frem med den editor... :)

/robert