Billeder af mine plejebørn (inkl. killinge~
Fra : Heidi

Dato : 23-12-09 11:21

Hej

Så fik jeg lagt lidt billeder op af mine 3 plejebørn :)

Duserfine, Colombine og Pippi (Langelandskatten)

Jeg får endnu en plejekilling idag, en vild killing fra Inges Kattehjem i
Glostrup, så den kan blive tam og få et nyt hjem :)

Glædelig jul herfra hele banden til alle :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Allan G

Dato : 23-12-09 11:47

"Heidi" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Glædelig jul herfra hele banden til alle :)
>
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Hæhæ du får vist dit at se til her i julen med sådane 3stk. nye lømler

God jul

Mvh Allan