Søges: Nyt hjem til stor killing.
Fra : GSX 750

Dato : 21-12-09 18:21

Hej kattefolk.

Jeg prøver herigennem at finde et nyt hjem til en stor han killing der
hedder Oliver.

Oliver kom hertil som meget lille killing, tror han var blevet væk fra sin
mor. Vi har taget os godt af ham, men han fungerer ikke sammen med vores
andre hankatte, de kanøfler ham, særlig den store.

Oliver er grå med striber og han er ca ½ år til 8 mdr. gammel. Han holder af
at være ude, men synes osse det er dejligt at være inde. Han er meget kælen,
glad for børn og hunde, men dog en smule reserveret.

Da vi synes det er synd at aflive en så ung kat, fordi den ikke fungerer i
vores kattefamilie, prøver vi at finde et nyt hjem til ham.

Er her nogen der kan have interesse i sådan et dejligt livligt dyr, så
henvend jer til mig. Enten gennem gruppen her, eller på min mail
pcmandenmark (at ) hotmail.com eller på telefon 30209365.

Mange hilsner
Jarl og Majbritt
--
Sidder bag duggede ruder og drømmer om klart vejr.

Fra : Kate

Dato : 21-12-09 21:46

"GSX 750" <no@name.invalid> wrote in

> Jeg prøver herigennem at finde et nyt hjem til en stor han killing
> der hedder Oliver.

Hvis han er kastreret så foreslår jeg at du sætter ham på
www.vildkat.dk det er en privat side, men den har formidlet rigtigt
mange katte, bl.a. en 8 årig hunkat, som ikke trivedes hos mig

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Nuser

Dato : 21-12-09 21:52

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse >
> Hvis han er kastreret så foreslår jeg at du sætter ham på
> www.vildkat.dk

Vildkat.dk er desværre lukket ned for tiden, og kommer først op igen engang
i løbet af 2010 (står der på siden)

Hilsen Nuser

Fra : Kate

Dato : 21-12-09 23:56

"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> wrote in

> Vildkat.dk er desværre lukket ned for tiden, og kommer først op
> igen engang i løbet af 2010 (står der på siden)

Øv. Men dorthe har jo nok fået for travlt med børn og hverdag der skal
hænge sammen. Den var ellers supergod, jeg var i hvert fald glad for at
den gav min dejlige hunkat chnacen selvom hun var 8 år gammel da jeg
måtte indse at det ikke duede mellem hende og de to hankatte.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : GSX 750

Dato : 24-12-09 00:30

"GSX 750" <no@name.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jarl og Majbritt
> --
> Sidder bag duggede ruder og drømmer om klart vejr.

Hej igen.
Er her virkelig ikke nogen der kan bruge en god missekat, eller kender
nogen. Han tager både mus og rotter, kan lide at kæle og han er en rigtig
god dreng. Han kan bare ikke med vores andre misser, de ondulerer ham og det
er lidt synd at han skal jagtes inde i huset og skal være så meget ude. De
gamle misser har fortrinsret så det er altså ham der nødvendigvis må vige...
Er det virkelig rigtigt at han skal til dyrlægen?
Mvh
Jarl

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-12-09 01:56

GSX 750 wrote:
> [...]
> skal være så meget ude. De gamle misser har fortrinsret så det er
> altså ham der nødvendigvis må vige... Er det virkelig rigtigt at han

Har du prøvet fx DBA.dk eller de lokale aviser?

--
- Frank