Bulk mail administrator
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 21-12-09 21:28

Jeg har en lille webshop, og sender en gang imellem et nyhedsbrev ud.
Efterhånden er antallet af modtagere så stort, at et "system" til
administration af mails begynder at være interessant. Kunne man evt. få
noget feedback via unik id i de links som er i mailen så man kan se
hvilke produkter der klikkes på i mailen, ville det være interessant.

Jeg bruger en Ubuntu server med apache, og har fuld kontrol over serveren.

Findes der noget som kan løse opgaven ?

Jørn

---
Photogadget.dk

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 22-12-09 17:40

Jørn Hundebøll wrote:
> [...]
> hvilke produkter der klikkes på i mailen, ville det være interessant.
>
> Jeg bruger en Ubuntu server med apache, og har fuld kontrol over serveren.

www.phplist.com

/Johan

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 28-12-09 15:27

Johan Holst Nielsen wrote:

> www.phplist.com
>
> /Johan

Hej

Den ser ud til at kunne præcist hvad jeg har brug for - takker !!!

Jørn

---
Photogadget.dk