RIP: Brittany Murphy 32 år
Fra : Michael 'silver'

Dato : 21-12-09 00:25

Husker hende fra Sin City hvor hun var bartender.

Træls :(.

http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1272654.ece

Fra : Peter Heide

Dato : 21-12-09 00:39

"Michael 'silver'" <dsl469016@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Husker hende fra Sin City hvor hun var bartender.
>
> Træls :(.
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1272654.ece

Husker hende overhovedet ikke for noget somhelst. men alligvel bryder jeg
sammen i krampegråd over det store tab for filmverden.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 21-12-09 01:41

"Peter Heide" <salute@vip.dk> wrote in

> "Michael 'silver'" <dsl469016@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Husker hende overhovedet ikke for noget somhelst. men alligvel bryder
> jeg sammen i krampegråd over det store tab for filmverden.

Jeg har hørt hendes navn før, men efter at have skimmet IMDB igennem,
så har jeg faktisk ikke set en eneste ting af det hun har medvirket i.
Men det er selvfølgelig træls at hun dør i så ung en alder.

--
Henrik Laursen

Fra : Peter Heide

Dato : 21-12-09 01:49

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen
> "Peter Heide" <salute@vip.dk> wrote in

> Jeg har hørt hendes navn før, men efter at have skimmet IMDB igennem,
> så har jeg faktisk ikke set en eneste ting af det hun har medvirket i.

Næh. Heller ikke mig : Fatter ikke de dér RIPs i dkp for skuespillere som
ingen aner hvem er, før de slår personen op i imdb.

Fra : PerX ...

Dato : 21-12-09 06:05

In article <4b2ec5ec$0$274$14726298@news.sunsite.dk>, salute@vip.dk
says...

> "Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen

> Næh. Heller ikke mig : Fatter ikke de dér RIPs i dkp for skuespillere som
> ingen aner hvem er, før de slår personen op i imdb.

Det er jo ikke "Ingen aner" bare fordi du er en uvidende idiot betyder
det jo ikke resten af verdenen er.

Fra : Peter Heide

Dato : 21-12-09 15:12

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i meddelelsen
> In article <4b2ec5ec$0$274$14726298@news.sunsite.dk>, salute@vip.dk
> says...

> Det er jo ikke "Ingen aner" bare fordi du er en uvidende idiot betyder
> det jo ikke resten af verdenen er.

Dine indlæg i d.k.film tyder da ellers ikke på den store viden om noget
somhelst . Så fej for egen dør

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-12-09 09:01

On 21/12/2009 01:48, Peter Heide wrote:
> Næh. Heller ikke mig : Fatter ikke de dér RIPs i dkp for skuespillere
> som ingen aner hvem er, før de slår personen op i imdb.

Jeg genkendte dog navnet, men kunne ikke umiddelbart huske en eneste
film jeg har set hende i. På tekst-TV nævnes én: "Sin City".

Et andet sted på tekst-TV stod der, at der var blevet fundet store
mængder receptpligtig medicin i hendes hjem, d.v.s. at hun har haft en
art misbrug.

Det er selvfølgelig stadigvæk tragisk, når en person dør i så ung en
alder (jeg er selv 32), men dog alligevel ikke nær så tragisk, som hvis
det ikke havde været selvforskyldt.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-12-09 22:41

On 21/12/2009 09:00, Peter Knutsen wrote:

> Jeg genkendte dog navnet, men kunne ikke umiddelbart huske en eneste
> film jeg har set hende i. På tekst-TV nævnes én: "Sin City".
[...]

Også "Clueless", som i øvrigt var totalt spild a tid, og på ingen måde
kan anbefales.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-12-09 00:27

Peter Knutsen skrev:

> [...]
>
> Også "Clueless", som i øvrigt var totalt spild a tid, og på ingen måde
> kan anbefales.

Den var da sød.

Man må heller ikke glemme, at hun kunne synge. Jeg var
positivt overrasket over hendes sang i tegnefilmen Happy
Feet, hvor hun lagde stemme til pingvinen Gloria.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide for begyndere om Ubuntu Linux:

Fra : PerX ...

Dato : 28-12-09 17:45

In article <4b2feb53$0$271$14726298@news.sunsite.dk>,
peter@sagatafl.invalid says...

> [...]
>
> Også "Clueless", som i øvrigt var totalt spild a tid, og på ingen måde
> kan anbefales.

Det kommer jo an på en smag, den var sjov, let og feel good - det er jo
ikke alle som gider se negativt balv.

Fra : Jesper

Dato : 26-12-09 03:27

Peter Knutsen <peter@sagatafl.invalid> wrote:

> [...]
>
> Det er selvfølgelig stadigvæk tragisk, når en person dør i så ung en
> alder (jeg er selv 32), men dog alligevel ikke nær så tragisk, som hvis

Nå, så døde hun heldigvis ikke af noget alvorligt
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-12-09 11:20

Jesper wrote:

> Nå, så døde hun heldigvis ikke af noget alvorligt

En sær indstilling til, hvad der er tragisk ...

Per V
--
Min nye roman "Mit liv som fugl - eller - Mikael Helmers besynderlige
rejser i tid og rum" er ude den 12.november på forlaget Attika.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-12-09 11:28

Per Vadmand skrev:

> En sær indstilling til, hvad der er tragisk ...

Ja, folk har ingen respekt i vore dage. Sidst jeg undrede
mig over den slags respektløshed i forbindelse med et
dødsfald var i en RIP-tråd om Michaels Jackson.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær nyt om det danske sprog:

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-12-09 12:26

Kim Ludvigsen wrote:

> Ja, folk har ingen respekt i vore dage. Sidst jeg undrede
> mig over den slags respektløshed i forbindelse med et
> dødsfald var i en RIP-tråd om Michaels Jackson.

Efter min mening er det i allerhøjeste grad tragisk, at et ungt menneske
vælger at tage sit eget liv, hvad enten det sker i én omgang eller gradvis
ved selvdestruktiv adfærd.

At unge mennesker ligesom ældre bliver sye og dør, wer også tragisk, men dog
et uomgængeligt livsvilkår.

Per V

Fra : PerX ...

Dato : 30-12-09 02:21

In article <4b35f2c2$0$274$14726298@news.sunsite.dk>,
perve@pervadmand.dk says...

> [...]
> ved selvdestruktiv adfærd.
>
> At unge mennesker ligesom ældre bliver sye og dør, wer også tragisk, men dog

Det er tragisk. Også derfor fatter jeg ikke at nogen har sympati med de
unge fjolser!

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-12-09 10:11

PerX ... wrote:
> In article <4b35f2c2$0$274$14726298@news.sunsite.dk>,
> perve@pervadmand.dk says...

> Det er tragisk. Også derfor fatter jeg ikke at nogen har sympati med
> de unge fjolser!

Et noget selvmodsigende udsagn, synes jeg???

Per V

Fra : PerX ...

Dato : 28-12-09 17:46

In article <4b35e34a$0$274$14726298@news.sunsite.dk>,
perve@pervadmand.dk says...

> En sær indstilling til, hvad der er tragisk ...

Kom nu, det var tydligtvis en sarkastisk kommentar.

Fra : Michael 'silver'

Dato : 21-12-09 17:21

> Husker hende overhovedet ikke for noget somhelst. men alligvel bryder jeg
> sammen i krampegråd over det store tab for filmverden.

"og?"

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-12-09 01:09

Michael 'silver' skrev:

> Husker hende fra Sin City hvor hun var bartender.
>
> Træls :(.
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1272654.ece

Hende satte jeg stor pris på, selvom det er nogle år siden, jeg har lagt mærke
til hende. Jeg tænker især på hende som den lidt ukonforme og karakterfulde
pige i for eksempel i Ed Burns-filmen "Sidewalks of New York".

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-12-09 01:57

Peter Heide skrev:

> Næh. Heller ikke mig : Fatter ikke de dér RIPs i dkp for skuespillere som
> ingen aner hvem er, før de slår personen op i imdb.

Du ka selv være DKP.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : PerX ...

Dato : 21-12-09 06:04

In article <017326ef$0$12656$c3e8da3@news.astraweb.com>, dsl469016
@vip.cybercity.dk says...
> Husker hende fra Sin City hvor hun var bartender.
>
> Træls :(.
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1272654.ece

Husker hende mere fra Clueless :)

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-12-09 09:41

"PerX ..." skrev:

> Husker hende mere fra Clueless :)

Jeg syntes, hun spillede glimrende i "Don't Say a Word".

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-12-09 09:59

Peter Knutsen skrev:

> Et andet sted på tekst-TV stod der, at der var blevet fundet store mængder
> receptpligtig medicin i hendes hjem, d.v.s. at hun har haft en art misbrug.

Man kan jo også tage medicin, fordi man er syg. Vi kan vel vente med at drage
konklusioner om dødsårsag, indtil de lokale myndigheder gør det.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-12-09 22:40

On 21/12/2009 09:58, Peter Brandt Nielsen wrote:

> Man kan jo også tage medicin, fordi man er syg. Vi kan vel vente med at
> drage konklusioner om dødsårsag, indtil de lokale myndigheder gør det.

Jeg synes tit at det engelske "prescription medicine" bliver brugt som
en eufemisme specifikt for den slags receptpligtig medicin som folk
bliver afhængige af, men hidtil har det kun været BBC World's tekst-TV
der har antyd at der skulle være store mængder. En anden artikel har
berettiget at Murphy havde influenzalignende symtpomer og kastede op, så
måske har du ret.

(Pas dog på med at være for naiv i forhold til at forvente at lokale
eller nationale myndigheder går ud og i utvetydige vendinger fortæller
om afdøde kendissers medicinmisbrug.)

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Henrik Laursen

Dato : 22-12-09 00:53

Peter Knutsen <peter@sagatafl.invalid> wrote in

> [...]
>
> (Pas dog på med at være for naiv i forhold til at forvente at lokale
> eller nationale myndigheder går ud og i utvetydige vendinger fortæller

Har også set en artikkel på usatoday.com der sagde at hun havde
influenzalignende symtpomer inden hendes død.

Et skud i mørket kunne være at hun måske havde H1N1, for der er stadig
11 stater (Californien er incl) hvor sygdommen stadig er ret udbredt
iflg. amerikanske Center for Disease Control (CDC).

--
Henrik Laursen

Fra : Michael 'silver'

Dato : 30-12-09 03:53

Folk poster den her slags fordi det er en filmskuespiller/inde som er død,
ikke Æskild Sønderby nede fra Horsens kolonihaver der er skredet i svinget,
det er en filmgruppe så det er vel relevant.