film om kvinde med fødsels depresion 2009
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-12-09 22:58

ja jeg sad og så den - den anden dag nu kan jeg ikke huske hvad den heder
troede det var miraklet men det er det altså ikke.
Puhh ... lad os indledningsvist sige den ligget MEGET langt væk fra Die
Hard 1 & 2 - terminator og dødbringende våben .. en sådan tilstræben er
heller ikke forsøgt - jeg er sikker på at alle kvinder der har haft en
fødsels depression vil prise den til skyerne - for den er faktisk vel
spillet - jeg tror også nogen kvinder der kan mærke hende vil synes den er
go.

men for resten af os tager jeg med den frihed at skrive med den formodning
der må være andre ind mig - det er satme godt nok nogen lange 1 time 10
minutter der er blevet lavet til en film her ...

Den er helt på højde med finske film der er optaget i et træ hus dybt i
skoven hvor en til flere herre beruser sig i nogen timer også sker der
ellers ikke en skid.

har også set en svensk film hvor en mand gik og råbte op imod skiftevis træ
toppe og himlen i rigtigt lang tid ..

og sådan er der kommet meget på lærred som mildest talt er op af bakke
oplevelse og denne film er ikke undtagelsen - hold kæft den er kedeligt.

Go Jul
bedste hilsner
Bo