Hvilket regnskabsprogram er bedst?
Fra : carjuth

Dato : 20-12-09 20:04

Hej

Har fulgt debatten om Summa Summarum.

Jeg starter selvstændig virksomhed - OG skal lave regnskab for en
forening....

Jeg skal her medio januar bruge et lille regnskabsprogram.
Hvilket regnskabsprogram er bedst?

Jeg kan bruge omkring 2-4000 kr, på det

--
Hilsen
Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-09 23:32

> [...]
> forening....
> Jeg skal her medio januar bruge et lille regnskabsprogram.

Prøv at kigge på Mitregnskab.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 21-12-09 20:24

> Jeg starter selvstændig virksomhed - OG skal lave regnskab for en
> forening....
>
> Jeg skal her medio januar bruge et lille regnskabsprogram.
> Hvilket regnskabsprogram er bedst?

Til hvad? Og det er ikke morsomt ment. Der er himmelvid forskel på om du har
startet en netbutik eller en udlejningsejendom, en tøjbutik eller et
vvs-firma.
Til foreningen ville jeg vælge Vig foreningsprogram. Det er gratisk go det
er godt til formålet.

Mvh Maria

Fra : carjuth

Dato : 21-12-09 23:10

Ja selvfølgelig:

Det er et lille firma - kun med mig - med ca. 1000 bilag om året - 20
kunder - til gengæld en masse kreditorer/leverandører

Jeg overvejer Summasummarum... men jeg kan læse at programmets fremtid er
usikkert

Hilsen
Carsten

Fra : carjuth

Dato : 20-12-09 23:22

Jeg synes SummaSummarum er oplagt... jeg kan ikke finde noget der er bedre.
Men...
Det bekymrer mig at skulle købe noget, som måske uddør

Fra : Jan Hjelvang

Dato : 02-03-10 23:15

Hej Carsten,
Jeg kan ikke sige hvilket regnskabsprogram der er bedst - men kig evt. på
www.airboss.dk

mvh
Jan

Fra : Kim

Dato : 27-12-09 02:50

On 21 Dec., 23:10, "carjuth" <c...@fjerndennetekst-callisto.dk> wrote:
> [...]
> kunder - til gengæld en masse kreditorer/leverandører
>
> Jeg overvejer Summasummarum... men jeg kan læse at programmets fremtid er

Til en forening er Saldi også en mulighed, det er billigt og der er
flerbrugeradgang, så kan hele bestyrelsen, logge ind og kikke på
regnskabet.

Fra : carjuth

Dato : 30-12-09 16:14

Bortset fra at det er dyrt i længden at betale løbende udgifter pr. måned
for en forening