Langrend i Midtjylland
Fra : Ukendt

Dato : 17-12-09 21:31

Jeg kan ikke finde en nyhedsgruppe, der handler om ski:
Hvor kan man løbe langrend i præparerede løjper - i Midtjylland?
Jeg har en svar erindring om Grene Sande eller Vejen?

Inger

Fra : Armand

Dato : 20-12-09 12:23

Inger Buchard skrev:
> Jeg kan ikke finde en nyhedsgruppe, der handler om ski:
> Hvor kan man løbe langrend i præparerede løjper - i Midtjylland?
> Jeg har en svar erindring om Grene Sande eller Vejen?

Munkebjerg-skovene på sydsiden af Vejle fjord.
Måske lidt uden for området, men til gengæld er der snegaranti hernede,
såvel som garanti for løjperne (så i et indslag på TV-Syd at en ka'l var
ude på snescooter med en art spor-plov efter sig!)!

--
Armand.

Fra : oz3bto

Dato : 23-12-09 21:07

"Inger Buchard" <i.buchard[uden spam og punktum] mail.dk> skrev i en
meddelelse news:4b2a94ef$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Der er ved gyttegård golf klub

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-09 15:50