FORBRYDELSEN 2
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-12-09 00:54

Sad lige og så alle 10 afsnit over et par dage - hold kæft den er fed ...
den er bedre ind den første sæsson .. den har mod og de gør det godt

Fra : Ole Thomsen

Dato : 16-12-09 17:28

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
> Sad lige og så alle 10 afsnit over et par dage - hold kæft den er fed ...
> den er bedre ind den første sæsson .. den har mod og de gør det godt

Enig. Første sæson faldt jeg hurtigt af, men den her greb mig.

Skulle jeg finde lidt kritik i bagspejlet synes jeg nok at hovedpersonen var
en anelse for stereotyp. Men hvad, det er Clinten jo også et eller andet
sted

Ole Thomsen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-12-09 19:34

Ole Thomsen skrev:

> Men hvad, det er Clinten jo også et eller andet sted

I Hollywood måske?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-12-09 04:07

Ole Thomsen wrote:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
>
> Enig. Første sæson faldt jeg hurtigt af, men den her greb mig.

så dårlige synes jeg heller ikke den var - jeg har den da som købe dvd
meeeeeeeeeen det er mest tidsfordriv ( i min bog )

> Skulle jeg finde lidt kritik i bagspejlet synes jeg nok at
> hovedpersonen var en anelse for stereotyp.

synes du ?? Sara Lund .... nej ...

>Men hvad, det er Clinten
> jo også et eller andet sted

Nahh du der er sgu et større menneske i grand torino ind i dirty harry
filmen - der er altså kommet noget neuancer til
siden da

Fra : Steen

Dato : 16-12-09 20:16

Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> Sad lige og så alle 10 afsnit over et par dage - hold kæft den er fed ...
> den er bedre ind den første sæsson .. den har mod og de gør det godt

Det er der vist mange der syntes - jeg skal bare altid være modsat.
Jeg ku' bedst lide den første - II'eren var lidt mere jævn dansk TV -
som med Blekingegadebanden, som jeg heller ikke er helt pjattet med
--
Steen