Og så kom der sne
Fra : Allan G

Dato : 16-12-09 20:09

Ja så kom der sne
Er der andre med langhårs katte der lige skal fortælle kattene,
at de ikke er så lækre med en køletaske på maveskindet ?

Nu er det kun en af mine der har fået vinterpelsen i orden.
Ja Kosmos er ved at få pels igen, han smed den alt for sent i år.
Rocke derimod, hold da op hvor han kan samle tøsne op under maveskindet, og
så lige komme ind og hilse, og hoppe op og værer lækker , not

Jeg tror han har lært det, med ÆVV Våd og Våd Ævv

Hehe
Nej han blev ikke slået, det var meget værer

Mvh Allan

Fra : Allan F

Dato : 17-12-09 13:04

"Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tror han har lært det, med ÆVV Våd og Våd Ævv
>
> Hehe
> Nej han blev ikke slået, det var meget værer

Mine 2 indekatte (aby'er) stod også og plagede om at komme ud, så jeg tog
selen frem, og spændte den ene for. Ud i haven med katten på armen - og han
sprællede for at komme ned. Okay - ned kom han - alt hvad der stak op af
sneen var et par næsebor og en sort halespids. Efter lidt moslen frem og
tilbage, fik han nok af det, og satte i et kæmpe spring op over kanten af
hullet - og ned i et nyt. Spring - spring spring spring spring - og vi var
inde ved husmuren, hvor der var snefrit under tagudhænget og så tilbage til
hoveddøren. Det var alligevel ikke så sjovt at være ude i som han havde
regnet med.

Allan F

Fra : Allan G

Dato : 17-12-09 15:05

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var inde ved husmuren, hvor der var snefrit under tagudhænget og så
> tilbage til hoveddøren. Det var alligevel ikke så sjovt at være ude i som

Her idag var sneen vist også lidt for dyb for mine,
Der er fine hoppehuller ud i sneen fra kattelemmen, og så retur

De har nu lavet et flot potespor rundt langs hegnet, der er sneen ikke så
dyb.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 18-12-09 20:17

"Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> wrote in

> [...]
> Der er fine hoppehuller ud i sneen fra kattelemmen, og så retur
>

> De har nu lavet et flot potespor rundt langs hegnet, der er sneen

Det ser ikke ud til at mine har været mehet ude i sneen, men den med at
liste langs husmuren kender de også Der er sneen slet ikke dyb, men
når man så vil langs carport og skur ind under halvtaget så opdager man
at sneen rammer maven og det bryder man sig dælme ikke om

--
Kate

gerne ældre.