Tortie
Fra : Johny Pedersen

Dato : 14-12-09 16:10

Hej der igen i denne dejlige lune gruppe

Jeg har siddet og studeret Heidi's (Miver og Mulles mor) ) profil - p.s.
endnu en gang tak for hjælpen til Mini --- ups et sidespring - og faldt over
den utroligt rørende historie om tortie og hendes killinger...

Men kan se den historie går tilbage til 2001 ?!? Hvad blev der af
killingerne. Og Tortie pigen ?? Lever de endnu ?? Og har de godt ??

FORTÆL FORTÆL - så jeg kan få glædes tårene væk --- nej ikk at de skal
væk----- glædestårere skal da være plads til ------- ARGG I ved nok hvad jeg
mener

mvh

Johny Pedersen - som savner bette Mini som nu bor hos Heidi i Vordingbrox.

Fra : Kate

Dato : 18-12-09 20:14

"Johny Pedersen" <johny.p@gmail.com> wrote in

> FORTÆL FORTÆL - så jeg kan få glædes tårene væk --- nej ikk at de
> skal væk----- glædestårere skal da være plads til ------- ARGG I
> ved nok hvad jeg mener

Jeg havde håbet at Heidi ville fortælle det, men den del jeg husker kan
jeg da fortælle.

Tortie kom sammen med en af sine killinger ud til en fyr der hed
Carsten. Tortie og Fru Vom (killingen) boede nogle år hos Carsten, men
hvorfor han måtte af med dem ved jeg ikke, men det måtte flytte og jeg
husker det som at Heidi var inde ver for at hjælpe dem til et nyt hjem.

Tortie var den første der blev hjulpet til et godt liv gennem denne
gruppe. Selv har jeg en anden hvis mor blev hjulpet.
2 hunkatte havde slået sig ned i et værksted ved Vejle og med 3 ugers
mellemrum fået i alt 9 killinger. Noget af en mundfuld, men vi
splejsede til sterilisering af de to hunkatte og killingerne fik så
hjem. Jeg ved de selv beholdt 2 af dem og en kom til mig. Hans navn er
Mowgli, han er nu 7½ år gammel og den dejligste kat jorden har mødt. At
han var dømt til at blive vildkat kan man bestemt ikke mærke på ham og
jeg elsker ham overalt på jorden

--
Kate

gerne ældre.