Season's greetings
Fra : Ukendt

Dato : 11-12-09 11:39

Denne tv-flmatisering af et teaterstykker blev efterlyst her i gruppen for
noget tid siden.
Jeg har en dvd-kopi af en vhs-optagelse fra dansk tv, og jeg lovede at sende
den til efterlyseren.
Jeg fik endda oplyst en adresse (på "Jesper"?), men fik det så aldrig gjort.
Sorry.

Nu ligger der en kopi af dvd'en i en fin papæske med frimærker på und alles.
Der mangler bare en modtageradresse, så sender jeg den.

Mine forældre, som er i 70'erne, ser den stadig hvert år 1. juledag, og det
ER en fantastisk
sort-besk-bitter julekomedie. Den anbefales hermed til alle. Hvis de kan
skaffe den

Venligst, Martin Skovbo

Fra : Steen

Dato : 11-12-09 14:16

On 2009-12-11 11:38:37 +0100, "Martin Skovbo"
<martin(snabel-a)langelandsvej275(punktum)dk> said:

> Nu ligger der en kopi af dvd'en i en fin papæske med frimærker på und alles.
> Der mangler bare en modtageradresse, så sender jeg den.

Jamen hvor herligt
Jeg mailer dig lige privat

Lidt fra samme skuffe, sender TV2 den 23/12 Christmas Lights med Robson
Green og Mark Benton, som er et glimrende makkerpar

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-12-09 20:09

Martin Skovbo skrev bl.a.:

> og det ER en fantastisk
> sort-besk-bitter julekomedie. Den anbefales hermed til alle. Hvis de
> kan skaffe den

Vil du være rar at løfte sløret for hvilken af udgaverne der er tale om:
http://www.imdb.com/find?s=all&q=season%27s+greetings

--
Jørgen Grandt

Fra : Steen